סקי באוסטריה – טיול חברים בשלושה אתרי סקי בחודש ינואר

סיכום חופשת סקי באוסטריה 2019. 8 חברים, גולשים וותיקים ומתחילים יצאנו לגלוש באוסטריה.
שם העיירה – צל- אם – סי (Zell am See).


שלוש אתרי סקי סביבה:

  • צל – אם – סי – Schmitten – אתר סקי בו 120 ק״מ מסלולים כחולים, אדומים ושחורים. מה שמיוחד באתר זה אלו הנופים המרהיבים על האגם פשוט לגלוש בתוך גלויה.
  • קפרון – Kitzsteinhorn – האתר הכי גבוה בחבל זלצבורג 3029 ושם יש מרפסת עם נוף מדהים על כל חבל זלצבורג Top of salzburg האתר עצמו קטן 60 ק״מ הרוב כחול אבל יש גם אדומים ושחור מאתגר במיוחד הבלק ממבה.
  • ולאבך – Saalbach – ממוקם על שלושה העיירות הינטלגרם, לאוגנג ,פרירבראון. האתר מטורף, ענקי ומשוכלל! מיליון מסלולים מכל הצבעים, מעליות חדישות, חימום בישבן בכל ליפט פשוט אתר מדהים גלשנו בו יומיים שלמים ולא ראינו חצי ממנו אתר פשוט מדהים.

הגענו לאיזור לאחר חודש סופת שלגים וחסימות כבישים אבל הגענו לשבוע שמש מדהים שהטמפ נעה בין 0 למינוס 11. מזג אוויר מושלם לסקי.

העיירה צל אם סי:

עיירה ציורית יפה מאוד חיי לילה, נעים בין 2 מועדונים בלבד. קרייזי דייזי זה הפאב עם אפרה סקי הכי טוב, רוקדים ושותים עד השעות הקטנות של הלילה.
חוץ מזה יש לחובבי הימורים קזינו קטן ונחמד.
העיירה עצמה על אגם זל שבינואר פברואר בדרך כלל קופא.
סה״כ עיירה נחמדה שהולכת לישון ב-19:00.

התארחנו במלון סיהוף 3 כוכבים מלון משפחתי נחמד ולא יקר בעלת המקום זכרה אותנו משנה שעברה והיו סבלנים לכל שאלה או טענה שלנו סה״כ מלון מצויין ומיקום טוב על שפת האגם ו-5 דקות הליכה למעלית הראשים באתר צל אם סי.

למידע על המלון לחצו כאן

מידע נוסף

  • הנסיעה לשם מהמלון באוטובוס 4 יורו לכיוון או מונית שמתחלקת ב-8 עד 50 יורו .
  • סקי פס – כדי לתפוס את שלושת האתרים היה חייב סופר סקי פס וזה תופס על כל חבל זלצבורג אחרת הסקי פס על כל אתרים בנפרק זלאבך לבד וצל אם סי/קפרון ביחד.
  • ההגעה לצל אם סי נעשתה ממינכן כ-3 שעות נסיעה בשאטל. יותר קרוב להגיע מזלצבורג רק שעה נסיעה אך אין הרבה טיסות וגם הרבה יותר יקר.
  • ספא – אי אפשר להיות בקפרון ולא ללכת לטאורן ספא! מקום אדיר עם בריכות חיצוניות ופנימיות, סאונות ומגלשת מים. פשוט 3 שעות של כייף ושחרור שרירים.

שתפו את העמוד

כתיבת תגובה

    Generic selectors
    Exact matches only
    Search in title
    Search in content
    Post Type Selectors
    דילוג לתוכן