לפני שאתם טסים לפירנאים וצפון ספרד בחג הסוכות טיפים חשובים שאתם חייבים לדעת/לקרוא

טיול בספרד פירנאים ואנדורה – סוף העונה

אנחנו הספקנו לחזור שעה לפני שהתחילה שביתה שאמורה הייתה לסגור את שדה התעופה, וגם לא נתקלנו בהפגנות ביום האחרון שאותו הקדשנו לברצלונה – ההפגנות שם מתחילות בערב. עם זאת ראינו המון סטודנטים ברחובות שעליהם דגל קטלוניה צועדים לעבר מקומות שלאחר מכן היוו מוקדי הפגנות.
דווקא הילדים שלנו התעניינו מאוד בנושא וקיבלו סוג של שיעור היסטוריה קצר על כל העניין של עצמאות קטלוניה.

טיול בספרד פירנאים ואנדורה:

פחות חיפשנו מסלולי טיול – יותר בטן גב שמשולב עם אטרקציות לגדולים. לכן עשינו טיול קצת שונה שלא מתייחס לפארקי הטבע הגדולים של הפרינאים – את זה נשמור לפעם הבאה.

הגענו לברצלונה אחרי כמה ימים בבוקרשט (עצירה לסידורים שיצאה מוצלחת מאוד) ולכן גם מחירי הטיסות שלנו יצאו זולים ביחס לברצלונה. הלוך טסנו עם וויז אייר חזור ישיר עם נורבג'יאן, ממליץ מאוד עליהם, יש אינטרנט חינם במטוס וזה מאוד עוזר להעביר את הזמן למי שלא יישן.

נחתנו מאוחר וישנו במלון IBIS ליד השדה.

יום למחרת עשינו צ'ק אין מוקדם בפורט אוונטורה שהיה פשוט ריק מאחר וזאת כבר סוף העונה – ממליץ מאוד להגיע לשם בחופש סוכות – מזג האויר נפלא ובפארק לא היו תורים כלל, הספקנו לעשות כל מה שרצינו ואף פעמיים ושלוש לחלק מהמתקנים. ישנו במלון בתוך הפארק ולמחרת עוד בילינו בו כמה שעות.
לא מכן יצאנו בנסיעה ארוכה לכיוון העיר Sort. בדרך עברנו בקניון Mont Rebei המהמם.

ב- Sort ישנו שתי לילות במלון מטיילים ששייך לחברה שמפעילה גם טיולי ראפטינג וקניונינג, הזמנתי דרכם חבילה שכוללת לינה עם שתי פעילויות, התברר כמוצלח מאוד.
ביום הבא פעילות ראפטינג פשוט מדהימה בנהר פאיירס ג'וסה (נדמה לי שזה שמו) מקבלים מן חליפה מיוחדת נגד קור, יחד עם נעלים, קסדה ומצופים ונוסעים למסלול של 18 ק"מ רטובים בנהר שעוד קצת שוצף אחרי הקיץ. המדריך יודע לצעוק "קדימה" ו"אחורה" ? ובכלל ההתייחסות מאוד רצינית ועם דגש על בטיחות.

יום למחרת עשינו את הקניונינג שזה בעצם הליכה בתוך מסלול נחל עם מגלשות סלע וסנפלינג קליל – החוויה מדהימה!!

את שני הלילות הבאים בילינו באנדורה היפיפיה, לקחנו מלון שלא נמצא במיקום מרכזי והסתבר כסופר מוצלח (Roc Meler) קיבלנו חדר עם דלת מקשרת בין יחידת ההורים ליחידת הילדים, ביחידת ההורים יש ג'קוזי ענק והארוחות מצויינות (ארוחת הערב מוגשת מתפריט, סגנון מנות שף (אבל אפשר להזמין כמה מנות שרוצים ללא תוספת תשלום) מלון ממש מומלץ!

מידע מפורט על מלון רוק מלר תוכלו למצוא כאן

את הימים באנדורה בילינו בפארק Naturlandia עם מגלשת ההרים הארוכה באירופה (5.3 ק"מ) ,בטיול בעיר הבירה הנחמדה שלה וקצת טיול בהרים סביב – מזג האויר כבר היה קרררר. המחירים שם זולים יותר מרוב מערב אירופה ולכן זה המקום לשופינג גם.

לאחר מכן עשינו יום טיול בדרך לקוסטה בראווה, עצרנו בעיירה מתויירת ויפיפיה שנקראית Rupit, ועשינו עוד מסלולון של מפלונים בדרך. יום ארוך של נסיעה.

בקוסטה בראווה ישנו במלון שאני לא ממש ממליץ עליו אבל הוא בעיירה המרכזית הנחמדה יורט דה מאר, יש בה מדרחובים נחמדים ואוירה טובה, עשינו טיול חופים מהמם בחופים משגעים שחבויים בין סלעים ובילינו עוד יום בברצלונה עליה אין צורך להרחיב.

לילה אחרון שוב ב-IBIS ליד השדה.

שתפו את העמוד

כתיבת תגובה

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
דילוג לתוכן