טיול סקי בבורובץ בולגריה עם ילדים – מתלמדים וגם גולש מקצועי

טסנו אנחנו (זוג + 5 בגילאים- 4,6,9,11,12) ואחי עם ילדיו (5,8), לנו זו שנה שניה של סקי עם הילדים, לו שנה ראשונה, ברקע גולש בעצמו.

טיול סקי בבורובץ בולגריה:

טיסות לסופיה:

כרטיסי טיסה לסופיה, נקנו 11 חודשים מראש, כ-90 יורו לכרטיס. בדיעבד גם לפני חודש אלה היו המחירים ופחות, אבל מכיוון שאנחנו צריכים הרבה כרטיסים וזה אחד המרכיבים היקרים בחופשה, משתדלים להזמין מראש.

מלון בבורובץ

מלון – Borovets gardens, מלון דירות, רבע שעה הליכה או 5 דקות נסיעה מהאתר, דירות מאובזרות, בריכה מחוממת, מוצלח, זול (כ-2000₪ ל-6 לילות לכל משפחה), מומלץ.

מידע מפורט על המלון תוכלו למצוא כאן 

ציוד סקי בבורובץ

 ציוד- שכרנו מ-Snow masters ומאולי מולי, שניהם ממוקמים מאחורי מלון רילה, מרחק 2 דקות מהאתר, מחירים זולים, הגונים מאוד (מקל נשבר במפגש מצער עם גולשת אחרת, לא גבו דבר). שכרנו נעליים, מחליקיים, מקלות וקסדות. כ-160 לבה לאדם לשבוע. את השאר (חליפות סקי, ביגוד תרמי, גרביים, גוגלס) יש לנו מחופשות קודמות עם השלמות מדקתלון. חשוב ממש- מלון איפה שאתם רוצים, ציוד- רק קרוב, מבאס נורא ללכת ברגל עם הציוד שלכם ושל הילדים יותר מ – 2 דקות…

שיעורי סקי בבורובץ

שיעורים – כנ״ל, ולדימיר מ-Snow masters מעולה ומומלץ, גם בזה היו הגונים. ביום הראשון הצטרפנו כולנו לשיעור קבוצתי, שלא היה מוצלח, בשל הפערים בקבוצה, לא חוייבנו עליו. שיעור פרטי של שעתיים עלה 110 לבה, שיעור שיפור טכניקה לשלושת הגדולים- 180 לבה לשעתיים, שיעור קבוצתי עולה פחות.

אוכל בבורובץ

אוכל – בוקר וערב בשלנו בדירה, צהריים אכלנו באתר, טיפה יותר יקר מאשר מחוצה לו, אבל הכל זול (ארוחה ל-10 נפשות- כ-120 לבה), בסמוקוב השכנה המחירים עוד יותר מצחיקים.

אתר סקי בבורובץ

האתר עצמו- מושלם למשפחות, מנוסים עשויים להשתעמם. סקי פס משלמים מגיל 7. יש מדרון מזחלות מושלם לילדים, 3 מעליות טי למסלולים ירוקים עד אדומים לתרגול, רכבל 6 למסלול כחול- ירוק ארוך ממש, עם אופציה לקיצור דרך אדומים ושחורים, רכבל 4 למסלול טיפה יותר ארוך שמתחבר לנל. בנפרד- גונדולה סגורה שעולה מנקודה אחרת, וממנה עוד מגוון. יש גם טיולי פונים ומשחקיית שלג, קייטנת סקי במלון רילה ועוד.

טיפים חשובים

כדי להנות מסקי עם ילדים, צריך לזכור שהם מתלהבים ממשחק בשלג בערך כמו מגלישת מסלול אדום עם רמפות. לנסות לא ללחוץ עליהם (בעיקר על הקטנים), ולשמור על ההנאה. אם הם עושים מסלול וחצי ורוצים לעבור למזחלות, שחררו להם, משהו נקלט ובזמנם הם יישמו. אצלנו שני הקטנים גולשים יפה מסלולים כחולים ואדומים, אבל עדיין מעדיפים לשחק בשלג…
נראה לי שזהו, תהנו המון בבולגריה ותשמרו על עצמכם.

שתפו את העמוד

כתיבת תגובה

    Generic selectors
    Exact matches only
    Search in title
    Search in content
    Post Type Selectors
    דילוג לתוכן