מסלול לטיול משפחתי של 4 ימים עם ילדים ליער השחור בחודש מאי

חזרנו היום מחופשה קצרה אך מקסימה ביער השחור ואשמח לחלוק אתכם את המסלול והטיפים שלנו.

טיסה לשוויץ:

הזמנתי טיסה לבאזל בסוף ספטמבר ביום שאיזיג'ט פתחו את התאריכים החדשים. טסנו אני ובעלי ושני בנים בני 6 ו-3.9 עם 4 טרולי בלבד.

השגרת רכב בשוויץ:

שכרנו דרך האתר EconomyCarRentals.com, הספק שקיבלנו הוא יורופקאר. במקור הזמנתי רכב פולו ידני בפועל קיבלנו פג'ו 208 אוטומטי – לא נדרשנו לשלם מעבר למה שסוכם באתר.

דירה בפרייבורג:

ישנו בדירה עירונית מקסימה בפרבר של פרייבורג שנקרא רזפלד, הזמנתי אותה דרך Airbnb היו עליה מעל 100 ביקורות טובות שאכן לא אכזבו. הדירה הייתה נקיה בטרוף ומאובזרת מאד.

במרחק 5 דקות הליכה ממנה יש סופר של לידל, הצטיידנו שם מספר פעמים והכנו חלק גדול מהארוחות בבית. לדירה הזאת אין כרטיס אדום וחבל כי כמעט כל האטרקציות שבחרנו היו בהסדר של הכרטיס האדום אך בפועל נאלצנו לשלם לא מעט.

טיול ביער השחור:

היו לנו בסך הכל 4 ימים מלאים (כן, אני יודעת שזה ממש מעט אך הפקנו מכך את המקסימום).
יום ראשון לטיול (יום חמישי 3/5) – פארק אירופה המהמם. היינו שם מהפתיחה בתשע בבוקר ועד הסגירה שבאותו היום הייתה בשעה 19:00. הקטן שלנו (בן 3.9) הפתיע אותנו והפגין אומץ כשעלה איתנו לכל המתקנים המהירים שמתאימים לגיל 4 +.

יש הרבה מתקנים שנרטבים בהם והילדים שלי עפו עליהם אז ממליצה להביא מעיל גשם דק או איזה ניילון כי בפארק זה עולה לא מעט.

יום שני לטיול (יום שישי 4/5) – רצינו להגיע למפלי טונדאו, סרקנו בוייז את הברקוד מתוך הספר המשפחה המטיילת וזה הוביל אותנו לחניון קמפינג ותחילתו של מסלול הליכה, אז התחלנו ללכת… והמסלול היה מקסים לצידו מים זורמים בקטנה אך המפל לא נראה באופק.

אחרי שהלכנו בערך 2 קילומטר החלטנו לחזור על עקבותינו ועלינו לרכב כדי להמשיך למגלשות טונדאו ואז בדרך במרחק של כמה קילומטרים משם ראינו את הכניסה למפלי טודנאו. המשכנו כאמור לרכבל ומגלשות טונדאו-הנוף עוצר נשימה, עשינו סיבוב אחד וחזרנו הביתה לנוח.

אחרי הצהריים נסענו לבאד פארדייז, הגדול שלי נהנה מאד מהמגלשות הרבות שיש שם וגם אנחנו נהנינו איתו. רוב המגלשות הן מגיל 6 ומעלה ולקטן היו רק 3-4 מגלשות קטנות שהוא מאד נהנה וגם כמובן מהבריכת גלים.

יום שלישי לטיול (שבת 5/5) – לקחנו טראם מספר 5 מהשכונה שלנו למרכז פרייבורג, הגענו לכיכר שבה מתקיים שוק האיכרים והיה ממש חם ועמוס. בעלי והילדים איבדו מהר מאד את הסבלנות אז המשכנו לטייל קצת ברחוב יוזף קייזר המפורסם הצטלמנו ליד בניינים מהממים, עשינו טיפונת שופינג ונסענו הביתה.

אחר הצהריים תכננו לטייל בטיטיזי אך הילדים התעוררו מאוחר משנת הצהריים והחלטנו לנסות להגיע לאגם שנמצא מרחק נסיעה קצר בתוך השכונה שלנו ואכן הגענו למקום פסטורלי ומקסים.

יום רביעי לטיול (ראשון 6/5) – נסענו לפארק שטיינווסן ובילינו שם מהפתיחה ב-10 ועד הסגירה ב-17. יש שם הכל מכל האטרקציות האהובות בגרמניה רכבל, 2 סוגים של מגלשות הרים, 2 רכבות הרים, גן משחקים, חיות וגם ג'ימבורי גדול ומטופח וכל זה לצד נוף עוצר נשימה. לדעתי מקום אידאלי וממש מתאים לילדים וגם אני ובעלי ממש נהנינו שם.

כתיבת תגובה

    Generic selectors
    Exact matches only
    Search in title
    Search in content
    Post Type Selectors
    דילוג לתוכן