צפון תאילנד עם ילדים בפסח: כל הטיפים לטיול משפחתי מוצלח

טיילנו בצפון תאילנד עם ילדים (13,9,5) בחודש אפריל (פסח). עבורינו, ההורים, זו היתה פעם שניה והקדשנו את הטיול נטו לטובת הנאת הילדים.

מסלול צפון תאילנד עם ילדים:

צ'יאנג מאי – צ'יאנג ראי – קו סמויבנגקוק

לחצו כאן להשוואת מחירי טיסות לבנגקוק בפסח 2021 

טיול פרטי בצפון תאילנד:

אחרי שראינו את מסלול הטיול של שתי החברות המוכרות יותר, החלטנו שהוא לא מתאים לנו (כולל התעללות בחיות, לינה במקומות פחות טובים וחלק מהמקומות אליהם מגיעים פחות מעניינים אותנו). החלטנו ללכת על טיול פרטי, יצרתי קשר עם כמה חברות ונבחרו "גאם טורס".

חוות דעת גאם טורס (Gam Tours)

גדי כבר מהרגע הראשון זרם איתי, שלח מסלול ראשוני ויחד הוספנו והורדנו אתרים עד שהגענו למסלול שהכי התאים לנו.

הטיול עצמו התנהל עם ואן גדול ומרווח. המדריכה היתה יותר ממדהימה והנהג היה איש מקסים ונהג בנחת ובבטחה.

הילדים נהנו מאוד ובחירת המסלול התבררה כמוצלחת ביותר (חוות פילים שיקומית, ראפטינג, הילדים בישלו לנו ארוחת צהריים תאילנדית ועוד הרבה!).

המלונות שהתארחנו בהם היו מעולים!

הוספנו ליום האחרון גם את אזור המפעלים (ציור על חולצות, מטריות, תיקים, מפעל עץ…).

מלונות בצפון תאילנד:

אומגות מעוף הגיבון:

אחת החוויות הכי מדהימות לבנים (9 + 13). הקטנה (5) עשתה את השתיים הראשונות לבד ואז הגענו לאחת ממש ארוכה והיא החלה לפחד. היא סיימה את כל המסלול כשהיא עושה את שאר האומגות יחד איתי או עם אביה. היא לא הייתה חוזרת לשם… הבנים לא רצו לעצור!

קוסמוי:

בשל החשש ממזג האוויר החלטנו לא לעבור לאיים נוספים כי לא ידענו מה יהיה מצב הים ולא רצינו להסתכן במעבר מעבורות בים גלי או לבזבז זמן על מעבר בטיסה לצד השני. הוחלט לחלק את הזמן בין שני חופים. היינו חמישה ימים באמארי שממוקם בקצה הצ'אוונג בבקתת משפחה (ההורים למטה, הילדים למעלה וסלון קטן) המלון מהמם עם ארוחת בוקר מעולה, באזור הבריכה הקרובה לחדרים היתה קצת הרגשה של קלאב הוטל אילת. באזור הבריכה הקרובה לים ובחוף היו פחות צעקות של ישראלים.

את רב האטרקציות ריכזנו בזמן שהיינו בצ'אוונג קוסמוי:

  • מוזיאון תלת מימד.
  • טיול ג'יפים ספארי בלי חיות (שבהתחלה נורא חששתי אבל התברר כטיול מקסים עם הגעה לנופים המרהיבים של האי).
  • טיול חד יומי לקו נאנג יואן (מהמם אך עמוס בתיירים) ושנירקול מהסירה צמוד לחוף בקו טאו (שם כבר ממש ראינו את היופי של הים). לדאוג שעושים את הטיול ביום עם ים שקט לחלוטין!
  • ביום שישי בערב נסענו לשוק הדייגים.

מסעדות באזור הצ'אוונג שראויות לציון:

  • Stacked
  • Wine Collection
  • פרגו

לכתבה מפורטת על כתבות בקוסמוי לחצו כאן 

חוף למאי קוסמוי:

את החלק השני לשהות באי בחרנו בחוף למאי – ארבעה ימים. מלון ביץ' ריפאבליק – וילה גדולה עם בריכה פרטית שהיציאה אליה מהסלון או מויטרינת חדר השינה. חדר הילדים ממוקם בקומה השניה אבל הגישה אליו היא מדרגות מחוץ למבנה הוילה… לוילה נכנסים דרך שער והמתחם פרטי, אבל בלילה הראשון הייתה לי הרגשת אי נוחות קלה שהילדים מופרדים מאיתנו (חלון חדר הילדים פונה לסלון הוילה בלי אפשרות לפתוח אותו) הקטנה ישנה במיטה בסלון. מעבר למקלחות הרגילות, ישנה מקלחת באיזור הבריכה ומקלחת נוספת מחוץ לחדר הרחצה של ההורים (שהתגלתה כשוס!).

החוף בלמאי הרבה יותר יפה, שקט ונקי מאיזור הצ'אוונג. במלון היו בעיקר תיירים זרים ולא שמענו בכלל עברית. על החוף ממוקמות מיטות שיזוף מוגבהות ויש מוזיקה טובה במהלך כל היום.

המלון ממוקם די רחוק מהרחוב הראשי אבל יש הסעות מהמלון וכל ערב נסענו לאכול ברחוב הראשי שיש בו את אותן החנויות כמו בצ'אוונג רק פחות עמוס והרבה יותר נעים לצעוד בו.

האטרקציה היחידה שיצאנו אליה מלמאי היה הקארטינג, הילדים ואבא שלהם נהנו סופר! שאר הזמן בילינו בחוף הים / בריכה / בריכה בוילה כולל מסאג'ים ומנוחה. הבחירה להישאר באי אחד ולחלוק שני חופים גם התבררה כנכונה. בזמן שהיינו שם היו ימים שהים היה גבה גלי.

בנגקוק:

מלון אמארי ווטרגייט. שני חדרים משודרגים עם דלת מקשרת בקומה 25. מלון מפנק, ארוחת בוקר מעולה, ממוקם מול קניונים, שוק פרטונאם ושוק לילה נחמד קרוב לקניון פנטיפ.

המסלול בבנגקוק

יום 1 – הזמנו נהג מונית לשוק הצף דמנואן-סדואק, כשעה וחצי נסיעה מבנגקוק. שם לקחנו סירת נהר (ממונעת) לכיוון השוק (תחילה הם ביקשו סכום מופרך אך לאחר מיקוח קל הורדנו אותם למחיר שנשמע לנו הגון יותר) הילדים ממש נהנו! קנינו מתוך הסירה קצת שטויות ובעיקר פירות. וחזרה עם נהג המונית למלון. בערב יצאנו לאסיה טק – מקסים!
יום 2 – סיבוב בואט פה, ואט ארון, רחוב הקאו סאן. הילדים הבינו את עניין המקדשים והוחלט לוותר על גני ארמון המלך… עצרנו בקפה הלו קיטי לעוגה.

בערב – סיבוב בפאט פונג (בעיקר בשוק…) מסעדה טובה של בעלים קנדי ליד השוק – Oasis.

שופינג בבנגקוק:

מהרגע הראשון ההרגשה שלי היתה שנכנסתי לתוך האפליקציה של עליאקספרס. מנסיון העבר, החיקויים הזולים מתפרקים מהר וברשתות הגדולות והקניונים המחירים היו די זהים לארץ. כן הסתובבנו בקניונים וכן קנינו קצת אבל לא כמויות.

דף מידע למטייל בבנגקוק >>>

סיכום צפון תאילנד עם ילדים בחג הפסח:

זה בגדול הטיול (הדברים המרכזיים)… הילדים נהנו לאורך כל הטיול. דאגנו לאטרקציה אחת לפחות כל יום. הם בטוח יזכרו את הטיול הזה לשנים רבות. מומלץ!

שתפו את העמוד

כתיבת תגובה

    Generic selectors
    Exact matches only
    Search in title
    Search in content
    Post Type Selectors
    דילוג לתוכן