טיול משפחתי בליטא עם ילדים בקיץ – מווילנה ועד דרוסקינינקאי ברכב שכור

טיול לליטא עם ילדים שאסור לפספס! את הטיול המשפחתי התחלנו בווילנה, בירת ליטא, את הטיול שלנו עשינו ברכב שכור.

טיפ: מומלץ להימנע מלהשכיר רכב מחברת Ace rent a car, ערב לפני הטיסה התקשרו אלינו ואמרו שאין להם את הרכב שהזמנו, התנצלו ואמרו שבגלל העונה בשיאה נגמרו להם הרכבים מהדגם שהזמנו.

דרוסקינינקאי (Druskininkai)

לאחר התארגנות התחלנו את דרכינו לכיוון העיר הדרומית בליטא "דרוסקינינקאי", הגענו לעיירה קסומה! שכרנו בית מדהים באמצע היער עם נחל לידו ונוף מהמם וכמובן אוויר צח, היה ממש כייף לשבת על הכסא ולראות את הילדים מתנדנדים על הנדנדות ומתגלשים על המגלשות בחצר הבית, פשוט אין מילים לתאר את החוויה!!!

פארק הישרדות (One Adventure Park)

בעיר עצמה ביקרנו ב"פארק הישרדות" לכל המשפחה, גם אנחנו וגם הילדים נהנו בו מאוד. בפארק ישנן אומגות מעל הנהר ועוד כל מיני פעילויות כייפיות, למרות שהתחיל הגשם לנו לא הפריע כלל ולהיפך הגביר את החוויה. בנוסף בעיר ישנו אגם עם כל מיני אטרקציות מעניינות, מסעדות בכל טווח המחירים, בסופר המחירים ממש מצחיקים יחסית לארץ.

פארק מים

למחרת נסענו לפארק מים, המזג אוויר לא היה מי יודע מה ירד גשם והיה יחסית קריר (14 מעלות) הפארק מים סגור לגמרי, עם מתקנים וחדרים מחוממים לילדים עם מגלשות, חוף עם חול בפנים וסאונה מיוחדת שמותאמת לחום גוף של הילדים, ההורים יכולים להינות מסאונות וטיפולים למיניהם וכמובן לשבת באחד מבתי הקפה במתחם.

קלאיפדה Klaipeda

לאחר מכן המשכנו לכיוון העיירה קלאיפדה ״Klaipeda" אשר נמצאת על שפת הים הבלטי, בדרך ביקרנו ״בכפר האינדיאנים״, המתחם כולל המון אטרקציות לילדים, חץ וקשת, רכיבה על סוסים, הכנת אוכל אינדיאני, קיאקים, דייג ועוד. נשארנו לישון באוהל המסורתי, בעלי הבית נתנו לנו שקי שינה ועזרו להדליק מדורה בתוך האוהל, היה ממש נחמד!

דולפינריום

למחרת המשכנו לכיוון "Curonian spit" במתחם ישנו דולפינריום, מוזיאון ימי להופעות של סוסים ים, גם אנחנו וגם הילדים מאוד נהנו. מחירי כניסה מצחיקים וישנה אפשרות לקנות כרטיסים באתר האינטרנט כדי לא לעמוד בתור.

קלאיפדה (Klaipeda)

בעיירה ״Klaipeda״ עצמה מומלץ לטעום דגים מעושנים, ישנם מקומות אשר מעשנים דגים במיוחד בשבילכם רגע אחרי שהוציאו אותם מן הים, זהו נשנוש מדהים ליד בירה מקומית טעימה.

אתר סקי דרוסקינינקאי Snow Arena Druskininkai

חזרנו ל"דרוסקינינקאי" ונסענו קצת מחוץ לעיר למקום שנקרא "Snow Arena", זהו אתר סקי שפתוח כל השנה! באתר ישנו ג'ימבורי ענק שיעביר לכם כמה שעות טובות וכמובן תוכלו להשכיר את כל הציוד הדרוש לסקי, כולל אבובים לגלישה ומזחלות לילדים. אחלה מקום! צמוד לכניסה ל״Snow Arena" ישנו קרטינג נחמד, אבל הוא מיועד רק לילדים מגיל 10 ומעלה.

לסיום טיילנו ביער, עלינו לתצפית מרהיבה, ביקרנו בבית קברות היהודי שניצל בזמן מלחמת העולם השנייה רק בזכות היותו ממוקם בתוך היער, הלכנו על ביצות, עשינו קיאקים וקינחנו ב״על האש״.