מדריך מידע לטיולים ותיירות צ'אנג מאי בתאילנד

כאשר טסים לטייל בתאילנד לרוב עוצרים לביקור בצ'אנג מאי ״בירת הצפון״ והסיבות לכך הן רבות, זוהי עיר המתאימה לכולם, אם זה משפחות עם ילדים או זוג בירח דבש ואפילו לתרמילאים, לאף אחד לא יהיה משעמם לשנייה. המקדשים ושוקי הלילה של העיר מספרים את סיפור הרוחני וההיסטורי של צפון תאילנד.

רקע:

בעשר שנים האחרונות העיר צ'אנג מאי חוותה צמיחה אדירה, המוני תיירים החלו לבקר בעיר וכך גם התאילנדים החלו להגר לעיר בשביל הפרנסה, כיום היא אחת הערים הגדולות בתאילנד ואחת המתקדמות בעיר חיים יותר ממיליון תושבים. צפון תאילנד הוא אזור מלא באטרקציות וטבע פראי, ואם תחליטו לצאת קצת מחוץ לעיר תוכלו לבקר בכפרים שעדיין לא חוו את הקדמה ותוכלו לחזות בתאילנד ״של פעם״. בעיר תוכלו למצוא מקדשים ומנזרים רבים ולצידם שווקים סואנים ואחלה חיי לילה ואינסוף אטרקציות.

דרכי הגעה לצ'אנג מאי מבנגקוק:

  • אוטובוסהאפשרות האפשרות הזולה ביותר והאהובה ביותר על המטייל הישראלי, האוטובוסים נוחים עם תנאים טובים אך חשוב לזכור שזאת דרך ארוכה מאוד.
  • רכבתכמו האוטובוס רק שברכבת תוכלו לישון במיטה והדרך אורכת 12 שעות.
  • טיסה – האפשרות הנוחה והמהירה ביותר למי שיכול להרשות לעצמו או מי שהגיע לטיול קצר.

9 הדברים הטובים ביותר לעשות בצ'אנג מאי תאילנד

  1. קורסי בישול – אחת האטרקציות המפורסמות בעיר, במהלך הקורס תוכלו לבקר בשוק המקומי ולאחר מכן להכין מאכלים תאילנדים מפורסמים, ולבסוף אוכלים את מה שמבשלים, בעיר ישנם המון סוכנויות שבהם תוכלו להירשם לקורסי בישול. החברות הללו מומלצות: www.galangalcooking.com www.cookinthai.com
  2. בית קולנוע – בצ'אנג מאי תוכלו למצוא בית קולנוע חדש שאף מקרין סרטים עם תרגום לאנגלית, דבר שהוא נדיר בתאילנד, נמצא ב Kaad Suan Kaew Shopping Centre.
  3. רפטינג – זוהי אטרקציה נחמדה מאוד אך ורק אם אתם מגיעים בחודשים יוני-אוגוסט, בחודשים האחרים הזרימה איטית ואין כ״כ טעם לבזבז כסף.
  4. "דוי סוטפ" – זהו הר שנמצא בערך 20 ק״מ מן העיר, כאשר תסיימו את הטיפוס תפגשו מתחם של מקדשים ומהם תגלו תצפית מרהיבה על היער הפראי.
  5. שמורת טבע ״דוי אינתנון״ – לחובבי ההליכה והטרקים מאוד מומלץ לבקר בשמורה זאת, במהלך ההליכה תוכלו לפגוש מפלים אדירים וטבע מדהים.
  6. אומגה – חוויה מעניינת אך מעט מפחידה, לטעמו מומלץ מאוד.
  7. קפיצת באנג'י – מי שמחפש אדרנלין אזי זה המקום בשבילכם, בצ'אנג מאי תקפצו מגובה 50 מטר.
  8. קניות – בעיר תוכלו למצוא שוק לילה כייפי ברחוב Chang Klan Rd בנוסף שוק ביום ראשון בעיר העתיקה ברחוב רחוב Rachmandari. בנוסף בעיר ישנם שווקי מזון רבים וכמובן קניונים, כך שללא שופינג לא תישארו.
  9. טרקטורונים – זוהי אטרקציה לא זולה יחסית אך אם יש לכם מספר שעות פנויות אזי מומלץ להכיר את הצפון דרך כלי

מקדשים

  1. וואט צ'אנג מאן (Wat Chiang Man) –  מקדש אשר נבנה בשנת 1296היחודיות של המקדש אלו הם הפסלים העשויים שיש וקריסטל, נמצא בכתובת: Mueang Chiang Mai District, Chiang Mai, הכניסה חינם.
  2. וואט פרא דוי סותפ (Wat Phra Doi Suthep)
    Wat Phra Singh in Chiang Mai, Thailand
    ״המקדש״ של 
    צ'אנג מאי, המקש נמצא על הר גבוהה עם נוף משגע. בנוסף תוכלו למצוא בו העתק של הבודהה מאמרלד. כתובת: Wat Phra That Doi Suthep Road Srivijaya Suthep Mueang Chiang Mai הכניסה בתשלום של בערך 50 באט.
  3. Wat Chedi Luang

בעיר ישנם מקדשים נוספים אשר תוכלו למצוא ברגע שתגיעו לעיר או לכתוב לנו בהודעה ונפרט לכם.

מלונות מומלצים בצ'אנג מאי:

  • Wualai Sabaidee – מלון מעולה במחיר ממוצע באיזור ה100 שקלים ללילה, אנו מבטיחים שהוא שווה כל שקל.
  • 168 Chiangmai Guesthouse – מי שמטייל ותקציבו מוגבל אזי הגאסטהאוס הזה הוא מושלם בשבילכם.
  • Akyra Manor Chiang Mai – אם הגעתם לירח דבש או שהתקציב שלכם אינו מוגבל, אתם חייבים לישון במלון המושלם הזה!

על אירועים מיוחדים תוכלו לקרוא בקישור הבא קרנבלים במזרח.

מחירים בתאילנד – כתבה מעודכנת לשנת 2024 הכוללת תמונות וסרטונים

בקבוצה שלנו בפייסבוק פעמים רבות נשאלות שאלות בקשר למחירים בתאילנד. לדוגמא, האם בקוסמוי יקר יותר מפוקט? איפה עדיף לעשות קניות בבנגקוקקרא עוד >

קרא עוד

6 צעדי חובה לכניסה לתאילנד 2022

ממשלת תאילנד הקלה מאוד על המגבלות מהראשון לפברואר (Test&Go) אך עדיין על מנת לבקר בה תצטרכו לעמוד במספר צעדי חובהקרא עוד >

קרא עוד

צפון תאילנד עם ילדים בפסח: כל הטיפים לטיול משפחתי מוצלח

סיפור דרך מאת: דנה הברמן קליין

טיילנו בצפון תאילנד עם ילדים (13,9,5) בחודש אפריל (פסח). עבורינו, ההורים, זו היתה פעם שניה והקדשנו את הטיול נטו לטובתקרא עוד >

קרא עוד

שתפו את העמוד

כתיבת תגובה

    Generic selectors
    Exact matches only
    Search in title
    Search in content
    Post Type Selectors
    דילוג לתוכן