לונדון 4 ימים מלאים בחודש אוגוסט סיפור דרך: אני והבת שלי בת 16

מבחינת מזג האוויר לנו היה מזל והיו לנו 3 ימים של שמש עם 24 מעלות. היום האחרון היה סגרירי יותר 20 מעלות אבל לא ירד גשם. תביאו גם קצר וגם ארוך כי באמת אי אפשר לדעת.

תחבורה והתניידות בלונדון עם אויסטר קארד

מי שנוסע לפחות משבוע (אנחנו היינו 4 ימים מלאים) עדיף אויסטר. הבת שלי עדיין לא חגגה 16 (חוגגת שבוע הבא) מה שהקנה לה 50% הנחה בתחבורה.

בכל תחתית יש סדרנים שעוזרים לתת את ההנחה על הכרטיס.

לי הטענתי את הכרטיס ב 15 פאונד ולה ב 10 פאונד (לא נסענו כל יום בתחתית ולא נסענו בתחבורה ציבורית אחרת) הכסף הספיק וקיבלנו החזר מהמכונות כשהחזרנו את הכרטיס.

בכל מקרה, תמיד ניתן לבדוק במכונות מה היתרה בכרטיס, ואם צריך להטעין אותו שוב. יש מכונות שמקבלות רק אשראי ויש שמקבלות גם מזומן.

לגבי הטיוב: מאוד חששתי לטעות, אבל הסדרנים אדיבים ועוזרים מאוד. אני השתמשתי הרבה בגוגל מאפס שמסבירה באופן מדוייק לאן להגיע ואיפה לרדת.

שורה תחתונה, לונדון מהממת ומומלצת.

מגדל סקיי גרדן

מהלך הטיול בלונדון

יום רביעי – נחיתה בלנדון

נחיתה בשעה 8:20 הגעה למלון הולידיי אין אוקספורד (Holiday Inn Oxford) –  המלון במיקום מנצח, קטן ונקי. לנו היה מושלם, ממליצה.

צ׳ק אין מוקדם, ויציאה מהמלון. להזמנת חדר במלון הולידי אין לונדון אוקספורד לחצו כאן>>>

באותו היום היינו ב:

• סוהו.
  • צ׳יינה טאון.
  • חנות M&M.
  • שוק קובנט גארדן – הייתי מוותרת על השוק, פחות התחברנו. דגמנו גם את Milk Train תמונות מהממות לאינסטגרם את הגלידה פחות אהבנו.
  • משם הלכנו לאוקספורד לקניות: ספורט דיירקט – מחירים מאוד זולים אבל אין הרבה דגמים ולא בכל דגם יש את כל המידות.
    אדידס: אין מבחר גדול לבנות, אבל המחירים זולים יותר מהארץ.

יום חמישי

סיור בשורדיץ בעברית

סיור בעברית בשורדיץ עם ARTenative כשעתיים וחצי סיור עם רוני שהיתה מקסימה ומעניינת. מומלץ בחום.

‏Box Park – מתחם חמוד של חנויות ואוכל.

‏Spitalfields Market – שוק קטן של דוכנים שונים (בגדים,תכשיטים וכל מיני שטויות אחרות) וגם דוכני אוכל. היה נחמד מאוד.

‏Dark sugar – חנות שוקולד וגלידה. אנחנו לקחנו שוקולד טראפלס ויש גם שוקו עם שבבים של 3 סוגי שוקולדים- נרשמה הצלחה מסחררת אצל המתבגרת. מומלץ לאוהבי השוקולד.

בערב הלכנו להצגה של מלך האריות, במילה אחת וואו… הצגה מדהימה ומושקעת. שתינו נהנינו מאוד. שווה להשקיע במקום טוב (אנחנו היינו בשורה x באמצע והיה מושלם).

מסעדת מקס אוריינט (Max Orient)

יום שישי:

סיור חינמי דרך Free Tours By Foot עם מרגרט. את כל האתרים ראינו מבחוץ.

הסיור התחיל בפארק סט. ג׳יימס וכלל את ארמון בקינגהאם וחילופי משמר (היה חלקי ללא המוזיקה והתזמורת).

התמקמנו מול הבית של צ׳ארלס (ארמון סט. ג׳יימס). החלפת משמר שומרי האורוות, דאונינג 10, Westminster Abi, בית הפרלמנט והביג בן (שניהם בשיפוצים).

אכלנו צהריים בפאב מקומי ומשם לאוקספורד לעוד קצת קניות, המשכנו לכיכר לסטר ולסוהו. אכלנו ארוחת ערב ב- Flat Iron סטייקים עסיסיים וטעימים ב 11 פאונד, יש לקחת בחשבון שגודל מנת הסטייק לא גדולה, כ 150 גרם אך עם התוספת זה היה משביע. תוספת התרד בחמאה מעולה.

בקינוחים התפצלנו. אני: Ben Cookies פשוט מעולה ושווה כל שקל.המתבגרת: Taiyaki הגלידה עם הדג. אצלי היא לא רצתה את הדג ורצתה עיצוב של יוניקורן. הגלידה מעוצבת יפה וגם טעימה.

יום שבת:

מאדאם טוסו – הזמנו כרטיסים דרך האתר של המקום. הגענו קצת לפני הפתיחה בתשע בבוקר ונכנסו ממש מהר. הסרט תלת מימד היה מקסים (כלול במחיר הכרטיס).

למעט הסרט, לטעמי באמסטרדם היה יותר מושקע ויותר גדול. המתבגרת מאוד אהבה (גם היתה בשניהם). אני הייתי מוותרת, היא לא. בסוף היינו שם כשעה וחצי.

ריג׳נט פארק (לא ראינו סנאים) אבל היינו שם כשעה וחצי.

שוק קאמדן – השוק היה מלא ומהמם. הגענו לפני הצהריים אז לא היה מאוד עמוס אבל כשעזבנו בסביבות שלוש בצהריים כבר היה מפוצץ.

חזרנו למלון לנוח ולשים את הקניות, ומשם המשכנו לטייל ונסענו לסקיי גארדן.

התצפית היתה מהממת, לא נותנים להיכנס למי שאין הזמנה ובשעה שהגענו (18:30) המרפסת היתה סגורה. לנו זה לא הפריע.

ארוחת ערב אכלנו במסעדת Ristorante Olivelli מסעדה איטלקית מעולה קרובה לרח׳ אוקספורד. היינו בה פעמיים במהלך הטיול, פשוט מעולה.