תאילנד עם ילדים בפסח – מסלול לשבועיים

תאילנד עם ילדים קטנים (3 ו-5) בחודש אפריל (פסח) באזור בנגקוק, קוסמוי וקנצ'נבורי בתקציב גבוה מהממוצע.

מזג אוויר בתאילנד אפריל

אידיאלי כ-30 מעלות ברוב היום בכל המקומות, ללא גשם (יומיים היה 10 דק' גשם) בערבים היה אפילו נעים.

טיסה לבנגקוק ברויאל ג'ורדניאן

טיסה ברויאל ג'ורדניאן היה ממש תענוג. קונקשן קצר בעמאן ועולים על ה-787 החדש לטיסה של כ-8 שעות עד בנגקוק לתוך הלילה ונוחתים בצהריים של השעון המקומי. יש לציין שהאוכל הכשר היה לא אכיל, הרגיל דווקא סבבה.
הצוות היה לפעמים קצת חמוץ ולא כמו שהייתי מצפה מחברה ברמה.

מסלול שבועיים בתאילנד עם ילדים קטנים בפסח

שלושה ימים בבנגקוק, תאילנד עם ילדים קטנים

יום 1

הגעה והתמקמות לשלושה לילות במלון פתומוואן פרינסס (Pathumwan Princess Hotel) – מלון מעולה עם מיקום מרכזי על ה-MBK וכיכר סיאם. מאד נח, נגיש ומזמין. יצאנו לאכול את האוכל המקומי ברחוב וקצת קניות ב-7/11 במיוחד חשוב התרסיס הורוד נגד יתושים (לא מיועד לילדים, לילדים קנינו בארץ AUTAN סטיק ללא DEET).

למידע נוסף ושרותי המלון פרינסס בנגקוק לחץ כאן >>>

יום 2

נסיעה מבנגקוק לטיול יומי לחווה שיקומית לחיות ובעיקר לפילים הנמצאת כ-180 ק"מ משם (שכרנו מיניוואן ונהג ליום שלם). החווה נקראת WFFT (לא להתבלבל עם WTF) הטיול מתחלק לשלושה חלקים, כאשר בראשון מקבלים המון הסברים באנגלית רהוטה מהמתנדבים במקום והולכים לא מעט (לנו היה קשה הקטע הזה עם הטיולון) בין המתחמים של החיות אשר מוגנות שם.

בחלק השני לאחר ארוחת צהריים תאילנדית מסורתית מתקיים סיור שמתמקד בפילים בחווה, נוסעים ברכב פתוח ועוברים בין המתחמים ושומעים את הסיפור של כל משפחה של פילים שנוצרה שם. בחלק השלישי מאמצים לשעה פילה, לוקחים אותה לטיול יומי קצר ולאחר מכן משפריצים עליה מים עם צינור ורוחצים אותה, הילדים מאד נהנו מהחלק הזה, כנראה שבעיקר ממנו כי כל השאר היה להם די ארוך ולעיתים משעמם (לא דוברי אנגלית עדיין).

יום 3

עולם המים בבנגקוק – בקניון סיאם פאראגון, מתחם ענק ומדהים הכולל כרישים, פינגווינים והמון חיות ימיות. קנינו כרטיס משולב הכלל גם שייט וסרט 4D + כניסה למאדאם טוסו + סרט 4D של עולם הקרח באתר האינטרנט של החברה.

בערב, ארוחת שישי בבית חב"ד – הייתה אווירה קסומה ומרגשת לילדים.

8 ימים באזור קוסמוי עם ילדים

צ'ואנג מון ביץ'

יום 4

בוקר רגוע בבריכה במלון ובצהריים טיסה לקוסמוי עם חברת Bangkok Air ובערב התמקמות לשלושה לילות במלון ROYAL MUANG VILLAS.

לקחנו סוויטה משפחתית עם בריכה פרטית והיה ממש תענוג להיות בה בשעות הערב המאוחרת.המלון שוכן בחוף Choeng Mon שהוא חוף מדהים, נקי, רדוד מאד (ממש הולכים מאות מטרים עד שמגיעים לעומק) ושקט. אידיאלי לילדים קטנים.

למידע נוסף ושרותי המלון רויאל מואנג סמוי וילאס לחץ כאן >>>

יום 5

לקחנו טיול ג'יפים בקוסמוי מהחברה של אלכס ואולסיה, הטיול מדהים, מאד מקיף בעיקר בג'ונגלים ובדרום האי, הילדים מאוד נהנו ואלכס מדריך מקסים עם סבלנות על וחיוך תמידי.

יום 6

המון ים וקפצנו למוזיאון תלת מימד שנמצא 5 דק' הליכה מהמלון. העברנו בכיף שעתיים עם מאות תמונות מצחיקות.

מאה נאם ביץ'

יום 7 -8

מעבר לשני לילות למלון סאנטיבורי (Santiburi Koh Samui) הנמצא בחלק הצפוני והשקט של האי (חוף מאינאם) ומדורג כאחד המלונות הטובים והיקרים בקוסמוי.

הזמנו וילה משפחתית רגילה ושודרגנו בזכות הצוות שהתאהב מיידית בילדים לוילה ענקית עם בריכה פרטית ונוף גן-עדן לנחל ולים. המלון והחוף היו מטורפים ולא ממש יצאנו ממנו מרוב שהיה בו הכל וכל-כך נעים, מסודר ומדהים כולל מועדון ילדים, בריכה ענקית וחוף עם מלא עצי קוקוס ערסלים וספות.

למידע נוסף ושרותי המלון סאנטיבורי לחץ כאן >>>

האטרקציה היחידה שעשינו בשלושה ימים האלו הייתה Speed boat עם נהג בריטי שגר בקוסומוי אשר במקרה ירד לחוף ואשתי שאלה אותו אם בא לו לעשות לנו סיבוב קצר של 20 דקות מסביב לאי, הילדים עפו על זה. הבריטי לקח 400 באט על דלק והזמן שלו. עסקה טובה, השירות של המלון היה מדהים ויש אפילו טכס פרידה עם שיר.

צ'אוונג ביץ'

יום 9

מעבר למלון בורי ראסה (Buri Rasa Village)  בצ'וואנג לצורך קרבה לאגם לקראת ליל- הסדר. המלון הינו מלון בוטיק עם 30 חדרים נעימים. שוטטות בצ'וואנג, שהיה די זוועתי עם ילדים קטנים והטיולון וחזרנו מהר למלון.

למידע נוסף אודות המלון בורי ראסה ובדיקת זמינות >>>

יום 10

בבוקר לקחנו טיול שנורקלים לקו-טאו וקו-סמט של אולסיה ואלכס (אלו שעשינו איתם את הטיול ג'יפים). אולסיה אחראית על הטיול הזה והעבירה אותו בצורה מדהימה עם המון אכפתיות אהבה וכיף.
הילדים מאוד אהבו להאכיל את הדגים ואת השייט עם קייאק שאולסיה סידרה לנו.

בערב, ליל הסדר הגדול בעולם. הפקה מטורפת של בית חב"ד קוסמוי. כל הכבוד! הייתה אווירה מטורפת, מאוד מאורגן ומסודר ובעיקר ביתי וטעים.

קנצ'נבורי (Kanchanaburi)

יום 11

טיסה חזרה לבנגקוק עם Bangkok Air ונסיעה מתישה של 4 שעות לקנצ'נבורי בגלל הפקקים של בנגקוק וסוף השבוע.

הגענו למלון – THE BRIDGE שהיה אחלה מלון 3 כוכבים, נקי ונח ללינה ללילה אחד.

מלון הברידג' רסידנס 3 כוכבים מידע מפורט >>>

שלושה ימים נוספים בנגקוק עם ילדים

יום 12

יום עמוס בחוויות בליווי יניב הסעות ומדריכה מקומית שלו שהתחיל בגשר נהר הקווי, המשיך בכמה שעות במפלי ארוואן (מדובר בשרשרת של 7 מפלים בדרגת קושי עולה, הילדים כבר בשני עצרו.

לאחר מכן נסענו כ-3 שעות לאמפווה, לשייט עם הקופים השוחים, חוויה מדהימה לילדים שמאוד נהנו לזרוק בננות לקופים ולראות אותם אוספים, מקלפים ואוכלים.

סיימנו את היום בשוק הרכבת המתקפלת, קנינו כמה שטויות בזיל הזול בזכות זה שיניב דובר תאילנדית ומכיר מעולה את המקום.

בלילה חזרנו לבנגקוק והתמקמנו במלון ANANTARA SIAM. מלון סופר יוקרתי, אווירה של נסיכים ממש אך לעיתים היה גם פלצני בהתאם.

יום 13

מאדאם סוטו וסרט 4D של עידן הקרח וטיול בקניונים.

בערב הלכנו למתחם ASIATIQUE, אחלה מתחם על הנהר עם גלגל ענק ומשחקיות (המחיר של הגלגל ענק היה מאד יקר ובשביל שלושה סיבובים שעשה לדעתי מיותר, שילמנו 1000 בהט ל-2 מבוגרים והילדה הגדולה, הקטן היה בחינם ועדיין יצא מופקע לדעתי).

יום 14

בריכה במלון, טיול בפארק לומפיני ושכירת סירת פדלים לשעה (היה מאוד מאתגר לפדל שעה בחום של בנגקוק והחזרנו אותה אחרי חצי שעה. המחיר גרושים – 40 בהט). עוד קצת שופינג ב-ASIATIQUE ונוסעים לשדה התעופה חזרה לישראל עם רויאל גו'רדניאן.

13 טיפים לטיול עם ילדים קטנים בתאילנד

1. טיולון – כמה שיותר קטן ומתקפל . המדרכות לא בכל מקום טובות או נגישות ובמוניות אם יש מיכל גז אז טיולון גדול לא נכנס. בבנגקוק יצא לנו פעמים להמתין מעל לשעה(!) למונית עד שעצר נהג שהיה מוכן לנסוע עם פגז' פתוח בגלל שהטיולון היה ענק.
  2. עשינו חיסונים לילדים (בעיקר השלמות שלא קיבלו בטיפת חלב), לדעתי כדאי ושווה למרות שלא עלינו לצפון.
  3. סטיק AUTAN נגד יתושים עשה את העבודה מצויין. יש למרוח אותו על מקדם ההגנה ולא הפוך…. האדמנו ביום הראשון בשביל ללמוד את זה.
  4. קחו הכל ברגוע, גם את הריבים וגם את הכיף כי לילדים לא היה פשוט עם הטיסות והנסיעות הארוכות. לבקש בלי להתבייש מהנהגים לעצור המון ולהקפיד מאוד על משמעת מים (הילדה שלי סרבה לשתות יום אחד והתייבשה עם חום אח"כ בערב), שישתו המון.
  5. התאילנדים מאוד מאוד אוהבים ילדים, לא להרתע מזה. אותנו שדרגו בחדרים לפעמים וקידמו אותנו בתורים בזכות זה.
  6. בכל שדה תעופה לחפש את ה- Priority line בדיוק כמו בעולם המערבי, יש בתאילנד עדיפות בתור לילדים קטנים.
  7. האוכל ברחובות בבנגקוק מאוד נקי ועם תחלופה גבוהה. הילדים אכלו שם והכל מצויין.
  8. תעשו המון שיעורי בית לגבי המלונות, מיקומם, נגישותם לילדים וכו'.
  9. תשוו מחירים ותציגו בלי בושה לסוכנים המקומיים או הישראלים.
  10. לא לסמוך על סוכן שיתכנן לכם את הטיול בלי שבדקתם בדיוק שזה מה שמתאים לכם. פגשנו לא מעט משפחות שאמרו שהסוכן הביא אותם למלון לא מתאים לילדים….
  11. התאילנדים מאד מעריכים נימוס וכבוד. להתמקח בחן וברוגע גם אם זרקו לכם מחיר לא הגיוני… תגידו בחיוך MAC MAC שזה יקר מידי בתאילנדית ותגידו שיש לכם במדינה שלכם ביותר זול ולכן תודה. בד"כ המחיר ירד משמעותית ותפגשו במקום טוב לשניכם.
  12. לא לצעוק ולא לזלזל, כבר יצא לי לראות ישראלי חוטף סתירה בקווסאן בגלל זה.
  13. בבקשה תמנעו מרכיבה על פילים או ממופעי פילים וחיות אחרות, תלכו לחוות שיקומיות ותשמעו איזה גיהנום עוברות החיות בשביל 10 דקות שתראו אותם עושים משהו לא טבעי להם.. עדיף לראות אותם בסביבה טבעית ועושים דברים טבעיים.

עלות טיול משפחתי לתאילנד עם 2 ילדים בחודש אפריל 14 יום

אנחנו בחרנו בידיעה טיול בעלות יקרה מהממוצע, גם תקופה שהיא שיא העונה מבחינת מזג האויר וגם מלונות ברמה הכי גבוהה, כי רצינו להתפנק עם הילדים והיה חשוב לנו כמה שפחות נקודות נפילה וחיכוך חיצוני מבחינתם.

עלה לנו סה"כ הכל כולל הכל 40,000 ש"ח, כאשר בקלות ניתן לבצע את אותו טיול ב-10,000 פחות אם הולכים למלונות טובים של 4-5 כוכבים שלא על החוף הכי טוב ולנים בחדרים סטנדרטיים ולא פרימיום (אין סיבה למי שזה לא חשוב) לנו היו חשובים מאד הפרטיות והנקיון כי הקטן בדיוק התחיל גמילה.

אין סיבה לעשות טיולים פרטיים ולשכור ואן פרטי, אם רוצים להוזיל.

אין סיבה לטוס ישירות לקוסמוי אלא אפשר לסורטאני ואז מעבורת (מתיש אבל פחות מחצי מחיר).

אם יש לכם שאלות נוספות מוזמנים לשאול בתגובות למטה.