טיול זוגי בלונדון – כתבה הכוללת המלצות, תמונות, מחירים ומלונות מומלצים

אחרי תכנון רב וקריאה של המלצות רבות טסנו לטיול זוגי בלונדון לשבוע, בכתבה הזאת אנסה לכתוב כמה שיותר מידע אשר יעזור לכם בתכנון הטיול ובמהלכו. אני מאוד מקווה שתהנו בעיר לפחות כמו שאנו נהננו!

טיול בלונדון – הסעה הלוך ושוב:

לקחנו נהג בשם מיכאל, אחלה גבר, למרות שהתעכבנו כ- 50 דקות בלוטון, הבן אדם חיכה לנו עם שלט, נסענו בשאטל עם עוד אנשים מאותה טיסה, במהלך הנסיעה קיבלנו ממנו טיפים והסברים על אזורים שונים בלונדון וכל זה ב- 20 פאונד לאדם.

בחזור הוא לא יכל להגיע והוא שלח נהג אחר עם רכב PRIVATE, היינו רק אנחנו ברכב ושילמנו 20 פאונד לאדם. בקיצור מומלץ. טל שלו : +44 7805645150

מלון מומלץ בלונדון:

THISTLE HOLBORN THE KINGSLEY – בחדר יש מזגן אך לא הפעלנו אותו פעם אחת, היינו משאירים חלון פתוח וזה הספיק, בבקרים היה אפילו קר. שיקולים לבחירת המלון: ארוחת בוקר טובה, שתי תחנות רכבת תחתית : תחנה HOLBORN מטר 350 עם קו CENTRAL אדום, תחנת TOTTENHAM COURT ROAD STATION מטר 500 עם קו NORTH – שחור. ובכלל נמצא קרוב למוזאון הבריטי, מסביב מלא מסעדות ובתי קפה. יש גם קיוסק בצמוד למלון.

למידע נוסף על המלון ובדיקת מחירים לחצו כאן

מסעדות מומלצות בלונדון

  • L'Atelier de Joel Robuchon – מסעדה ברמה גבוהה מאוד, עשינו הזמנה מראש, יש להם תפריט יחסית זול שנקרא PRE-THEATRE והם מגישים אותו החל משעה 17:30. הזמנו מקום ל- 17:30 ביום שבחרנו ללכת להצגה ב-19:30. כדאי מאוד לשבת בבר.
  • Yauatcha Soho – מסעדה סינית מאוד מאוד טובה. אני טעמתי כמה פעמים דים סאם בחיי ולא התלהבתי עד שטעמתי את זה במסעדה זאת. בנוסף מומלץ בירה יפנית , הם מגישים עסקיות נדמה לי ב-45-50 פאונד לבן אדם. נדרשת הזמנה מראש, המסעדה נמצאת באזור SoHo כך שתעשו הזמנה ביום שאתם מבקרים באזור.
  • The Barbary – מסעדה מעולה נמצאת ב- NEALS YARD מקום שכדאי לבקר. לא נדרשת הזמנה מראש. בר של 20 מקומות מסביב למטבח כך שאתם מוצאי את עצמכם במרכז עניינים.
  • Hawksmoor Borough restaurant (מסעדה STEAK HOUSE) – מאוד איכותית נמצאת בצמוד לשוק Borough, בשר מאוד איכותי נדרשת הזמנה מראש. אפשר לבקר ביום שאתם נמצאים בשוק בורו.

  • Dishoom Carnaby – מסעדה הודית נחמדה, יש להם כמה מסעדות בכל לונדון, אמרו לנו שבשכונה שורדיץ' המסעדה מוצלחת במיוחד, אנחנו היינו ברחוב Carnaby, פחות אהבנו את השירות , האוכל היה טוב. בוצע הזמנה מראש.
  • The Cheese Bar – מסעדת בר שנמצאת באזור הקמדן שוק מול הפסל של Emi Winehouse הזמנו מקום מראש. מקום נוסף שאני רוצה להמליץ עליו זה פיצרייה ב- NEALS YARD… לא זוכר את שמה. בקיצור אם אתם באזור.
  • NEALS YARD – הגענו אך לא היה מקום פנוי שם, אני ממליץ בחום להיכנס לפיצרייה זאת , תאמינו לי לא תצטערו. אי-אפשר לפספס אותה שם.

בנוסף ממליץ על עוגיות של BEN’S COOKIES הפרושים בכול לונדון. טיפ: בסניף אוקספורד אם קונים 5 עוגיות, 2 מקבלים חינם.

בקיצור לונדון זאת עיר עם אפשרויות אוכל בלתי פוסקות, לא לשכוח לאכול מנת פטריות יער בשוק בורו, מנת פאיה ספרדית עם פירות ים בשוק פורטובלו.

סיורים מודרכים בלונדון – אנחנו עשינו שני סיורים:

  • סיור באזור שורדיצ' עם חברת ARTERNATIVE, סיור מעניין מאוד ושווה. המלצה שלי אם אתם מתכוונים להיות באזור Shoreditch אז לקחת סיור, לא להסתובב שם לבד כי הטיול שם ללא מדריך הופך את זה להרבה פחות מעניין.
  • החלטנו לקחת סיור חינמי של STRAWBERY TOUR באזור SOHO. בדיעבד התברר שזאת הייתה השקעה הכי טובה שלנו בלונדון. חברים, אם אתם אוהבים מוזיקה, סמים, סקס ורוקנרול אז זה בהחלט סיור בשבילכם. אתם רואים מועדונים שונים בהם הופיעו להקות כמו BEATLES , ROLLING STONES  Jimmy Hendrix, קברט ראשון שהופיע בלונדון בדומה למולן רוז' בפריז. בקיצור לא לשכוח בסוף להשאיר טיפ למדריך.

הצגות בלונדון:

יש המון הצגות בלונדון , אנחנו בחרנו מחזמרKINKY BOOTS – מבוסס על סיפור אמיתי. מתקיים בתאטרון Adelphi kinkybootsthemusical.co.uk.

דבר אחד שאני מצטער שלא הזמנתי עוד כמה הצגות. ישבנו ב- STALLS שורה G וזה היה מעולה, יש מקומות למעלה, שם לא הייתי מציע לשבת. טיפ אישי: לא לחסוך על הכרטיס, לא להסתמך על קניה ברגע אחרון כי בלונדון אתם לא כל יום וחבל לקלקל חוויה בגלל 20-30 פאונד נוספים לאדם.

קניות בלונדון:

הרבה קראתי כאן ובמקומות אחרים על קניונים SELFRIDGE ו- WESTFIELD. רחובות אוקספורד, בונד, רגנט…. חברים, אם אתם מחפשים מותג מסוים, 99 אחוז אתם תמצאו את זה שם, אך זול זה לא יהיה. אם אתם מחפשים הזדמנות לקנות משהו זול באיכות ירודה עם חווית קניה אפסית אז המקום שלכם הוא PRIMARK.

טיפ זהב ששווה הרבה כסף!

אני רוצה להמליץ על רשת אחרת שאנחנו מאוד נהנינו לעשות בה קניות וזאת רשת TK MAXX.

כל המותגים שמתקשים למכור אותם בלונדון (בגלל מחיר גבוה למשל ) זורמים לרשת TK-MAXX וכאן הם מקבלים הנחה משמעותית של 80-90%. כאן באמת אפשר למצוא מציאה אבל צריך רק לחפש. אני מציע לבחור בוקר בו רוב האנגלים ממהרים לעבודה, רוב התיירים נמצאים באטרקציות ורוב הישראלים בפרימרק ולהקדיש מספר שעות ל- TK MAXX. כל החנויות שלהם נפתחים ב-09:00 בבוקר.

אטרקציות בלונדון:

בכל האטרקציות שביקרנו הכרטיסים הוזמנו מראש בארץ, בדיעבד זה היה צעד מאוד נבון כי חסך לנו המון זמן בתורים וכך הצלחנו לראות הרבה יותר. לא השתמשנו ב- TRAVEL CARD כי לא היה לנו עניין בחלק גדול מהאטרקציות שמוצעות שם ורצינו להימנע מלעמוד בתורים.

עלות הכרטיס בהזמנה מראש באתר ברוב האטרקציות הייתה נמוכה יותר מאשר בקופה. התניידנו עם כרטיסי אשראי Contactless – כל המידע על זה ניתן למצוא כאן: tfl.gov.uk/fares/#on-this-page-0 לדעתי עם אתם מטיילים בלי ילדים זה הרבה יותר טוב מ- OYSTER CARD.

מסלול:

  1. יום שישי: Buckingham Palace – state room – שווה כל פאונד, החלפת המשמרת מתקיימת משעה 10:00 עד 12:00 תזמינו את הביקור בארמון לאחר החלפת המשמרת !! אחרת לא תוכלו לראות כלום, הזמנתי לשעה 12:00.
  2. יום שבת: חברים, יום שבת יש רק מקום אחד לבקר בו וזה חובה – NOTTING HILL ושוק פורטובלו. משוק פורטובלו נסענו לקמדן מרקט.
  3. יום ראשון: TOWER OF LONDON – מתחיל לעבוד משעה 10:00 , TOWER BRIDGE – כרטיסים לא מוגבלים בזמן ותוקפם שנה מיום הקניה. באותו יום הזמנתי STRAWBERRY TOUR לשעה 15:30. (המפגש עם המדריך הוא בכיכר LEICESTER (אי- אפשר לפספס, הם עומדים עם מטריות אדומות שכתוב עליהן STRAWBERRY TOUR.
  4. יום שני: התחלנו את היום בחדרי מלחמה של Churchil – מעניין מאוד, כעיקרון זה בונקר בו התנהלה ממשלת אנגליה בזמן מלחמת אולם השנייה ובנוסף יש מוזאון עם פריטים אישיים של Churchil . נקנה כרטיס מראש לשעה 10:00. (יש גם AUDIO GUIDE בעברית).

Westminster Abbey : נקנה כרטיס לשעה בין 11:30 ל-13:00.

ארמון Westminster הוזמנו כרטיסים לשעה 13:00 – חברים הסיור בארמון היה מהנה ביותר. אם הייתי צריך לבחור רק אחת האטרקציות של אותו יום הייתי בוחר ארמון Westminster . מקום היסטורי מדהים , וגם מהווה מקום בית של פרלמנט הבריטי. רק ביקור בבית הלורדים ובבית הנבחרים שווה המון. היה מוזמן מקום לשעה 17:30 למסעדה L'Atelier de Joel Robuchon, ממסעדה עד לתאטרון ADELPHI זמן הליכה קצר וכבר ב 19:15 היינו
בכניסה להצגה. (במסעדה יש DRESS CODE לא לבוא עם מכנס קצר)!

טיפ נוסף: שלבו מסעדה עם תפריט PRE THEATRE לפני ההצגה. בדרך כלל מסעדות שמציעות תפריט PRE-THEATRE נמצאות באזור התאטרונים.

לאחר ההצגה אפשר ללכת לפאב: לדוגמה LAMBS&FLAGS – זה מקום פולחני , לראשונה הוזכר ב-1772 והיה נותן במה לקרבות רחוב. אני אישית אהבתי בירה: LONDON PRIDE ORIGINAL ALE.

יום שלישי היה כולו מוקדש לעיירה Windsor ולארמון Windsor, כרטיסים נקנו באתר הרשמי של הארמון. נסיעה לוינדזור מלונדון: או מתחנה Paddington עם החלפת קו באמצע בתחנה SLOUGHוזה מסתיים בתחנה Windsor central. או מתחנה Waterloo בלונדון, רכבת ישירה ללא החלפות באמצע לתחנ Windsor riverside station מתחנה זאת הליכה של 10 דקות ואתם בארמון כמובן שבחרנו בדרך השנייה, גם הגעה שלנו ממלון ל-Waterloo station הייתה קלה יותר.

ארמון וינדזור זאת חוויה מיוחדת, הרבה קראתי כאן שאם אתם ביקרתם בארמון Buckingham אז אין צורך להגיע לוינדזור… חברים זאת שטות! ארמון וינדזור זה היה אחד המקומות היפים שביקרנו בטיול הזה.

בהתחשב שמלכה מבקרת בו לעתים קרובות וגרה בו מאפריל עד יוני והרבה ביקורים רשמיים ופגישות שלה עם מנהיגים עוברים בארמון הזה, הידיעה זאת עושה את המקום הזה עוד יותר מיוחד.

טיפ – אחרי שחזרים ללונדון באותו יום הגענו חזרה לתחנת Waterloo, משם המשכנו ברגל לגשר Waterloo. מגשר הזה, במיוחד בשעות הערב, נפתח נוף יפה לגורדי שחקים של לונדון, משם אנחנו נסענו לחנות תה Twinings – אם אתם מתכוונים לקנות תה בלונדון אז זה המקום.

יום רביעי: את היום התחלנו בסיור מודרך באזור שורדיצ' עם חברה Arternative, משם המשכנו לטייל ב- Brick lane street ואחר כך נסענו ברכבת תחתית ל- Borough market, שם היה לנו מוזמן מקום ב- Hawksmoor Borough. לאחר סעודה המשכנו לטייל בבורו מרקט. טיפ: יש ימים ששוק בורו פתוח חלקית כמות האכרים שמוכרים את המוצרים שלהם קטן יותר. תבדקו את זה באתר הרשמי של השוק. ביום רביעי וחמישי זה: Full market.

יום חמישי: (בזבוז חצי יום לקניות ב- TK-MAXX), היינו בחנות בכתובת: TK Maxx -120 Charing Cross Rd, London WC2H 0JR, UK.

טיפ: מכיוון שאתם הולכים להעביר שם מספר שעות ואין בחנות שירותים, ממול יש STARBUCKS שאפשר ללכת לשם, בנוסף החנות צמודה למסעדה שקיבלנו עליה הרבה המלצות אך לא נכנסנו מסיבה פשוטה שלא היינו רעבים: FLAT IRON RESTAURANT.

בשעה 16:30 הוזמן מקום ב- SKY GARDEN – מקום נחמד , להעביר בו שעה , שעה וחצי. טיפ: הזמנה ל- SKY GARDEN עושים באתר הרשמי שלהם ביום שני בין השעות 12:00 ל 13:00 שעון ישראל! משם המשכנו ל- ST. PAUL CATHEDRAL שהזמנתי מקומות מראש דרך האתר רשמי שלהם.

עוד דבר: אם אתם מזמינים כרטיסים מאתרים, לדאוג להדפיס הכל בארץ ולבוא עם כרטיסים מודפסים. זהו חברים, לונדון מדהימה! אתם תהנו. תצטרפו לקבוצת הפייסבוק, פה למטה ואשמח לענות על שאלות.

כתיבת תגובה

  • רונן 05 אפריל 2019 22:30 at
    רונן 05 אפריל 2019 22:30 at

    נחתתם בלוטון ומלוטון נסעתם ללונדון?
    אם כן,אנחנו גם נוחתים בלוטון ( מאוחר מאוד בלילה) ומתלבטים מה הדרך הכי טובה להגיע למלון בלונדון.
    יש המלצות?

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
דילוג לתוכן