אצטדיוני הכדורגל היפים בעולם שבהם אתם חייבים לבקר לפחות פעם אחת!

אחד מענפי הספורט האהובים בעולם הוא הכדורגל, ועם השנים מגרשי הכדורגל הפכו להיות אטרקציה לא פחות מעניינת מהמשחק עצמו. בכתבה הקרובה נעשה סקירה של אצטדיוני הכדורגל היפים בעולם וכמובן בסופר ליגה החדשה משחקים רבים ישוחקו במגרשים הללו.

האצטדיונים המפורסמים בעולם

אצטדיון "האחד במאי" – נתחיל עם האצטדיון הגדול בעולם ולהפתעתנו הוא נמצא דווקא בצפון קוריאה, המגרש מכיל 150 אלף מקומות ישיבה ולרוב במקום משחקי כדורגל מתקיימים באצטדיון זה כל מיני אירועים של השליט והמפלגה הקומוניסטית. 

״אצטקה״ – האצטדיון נמצא במקסיקו סיטי ומכיל כמאה אלף מקומות ישיבה, אצטדיון זה הוא היחיד שאירח שני גמרי מונדיאל ואחד מהם זכור בזכות הגול עם ״יד האלוהים״ של דיאגו ארמנדו מראדונה.

ה״סן סירו״ – זהו אצטדיון הביתי של אינטר ומילאן וממוקם במילאנו. המגרש שנחשב לאחד ה״חמים״ ביותר ביבשת, כל דרבי הוא חוויה בלתי נשכחת ואין שחקן כדורגל שלא חלם אי פעם לעלות ולשחק במגרש זה, האצטדיון מכיל כשמונים אלף מקומות ישיבה.

״עיר הכדורגל״ – אצטדיון מרהיב זה נבנה ביוהנסבורג, דרום אפריקה, במיוחד לקראת המונדיאל של 2010 שהמדינה אירחה, אצטדיון זה הוא הגדול ביותר באפריקה ומכיל מעל לתשעים אלף מקומות ישיבה.

״הקאמפ נואו״ – האצטדיון הגדול ביותר בספרד ונחשב לאחד מאצטדיוני הכדורגל היפים בעולם וזהו המגרש הביתי של ברצלונה, האצטדיון נבנה ב -1957 ומכיל כמעט מאה אלף מקומות ישיבה. באצטדיון פועל המוזיאון של הקבוצה ובנוסף ניתן לערוך בו סיור בכל יום במהלך השבוע ולבקר בחנות המזכרות הענקית.

״אזאדי״ – מגרש ענק אשר נמצא באיראן ומשמש באצטדיון הלאומי של הנבחרת האיראנית, לצערנו לא נוכל לבקר בו עם הדרכון הישראלי וחבל.

״הברנבאו״ – אחד האצטדיונים היפים ביותר בספרד והוא המגרש הביתי של ריאל מדריד, הוא מכיל כ- 85,000 אלף מקומות ישיבה וכמובן שגם בו תוכלו לסייר במהלך השבוע ולקנות מזכרות. ממוקם במדריד.

״אנפילד״ – אחד האצטדיונים עם האווירה המחשמלת ביותר בעולם לכל הדעות, זהו מגרשה הביתי של ליברפול והוא נחנך בשבת 1884 האצטדיון מכיל כמעט 60 אלף תושבים. אם תרצו לשמוע את השיר הידוע "לעולם לא תצעדי לבדך" אזי תצטרכו לבקר באצטדיון זה.

ה״בומבונרה״ – אם תרצו לבקר באצטדיון עם אווירה ״מטורפת״ ולהבין מה זה אהדה ללא גבולות לקבוצת כדורגל אזי זהו היעד שאתם חייבים לבקר בו, הבונבונרה הוא האצטדיון הביתי של בוקה ג'וניורס והוא נמצא בשכונת לה בוקה הצבעונית בבירת ארגנטינה בואנוס איירס.

האצטדיון מכיל קרוב ל- 60 אלף מקומות וכמובן שבכניסה עומד הפסל של דיאגו ארמנדו מראדונה שנחשב לסוג של אלוהים בשכונה זו.

״אליאנס ארנה״ – אצטדיון מדהים ביופיו ומכיל כ- 70 אלף מקומות ישיבה, זהו האצטדיון הביתי של באיירן מינכן ומינכן 1860, מאוד מומלץ לבקר באצטדיו בלילה ולראות אותו מואר.

״האולד טראפורד״ – הכינוי של אצטדיון זה הוא ״תאטרון החלומות״ שכן כל שחקן ואוהד כדורגל חולם לבקר באצטדיון זה, הוא מכיל מעל ל- 75 אלף מקומות ישיבה, האקוסטיקה והאווירה יוצרים חוויה בלתי נשכחת. האצטדיון נמצא בעיר מנצ'סטר באנגליה.

״וומבלי״ – אחרי השיפוץ אצטדיון זה נהיה לאחד המרהיבים והמתקדמים ביותר באירופה ומכיל כ- 90 אלף מקומות ישיבה, זהו האצטדיון הלאומי של נבחרת אנגליה.

 

שתפו את העמוד

כתיבת תגובה

    Generic selectors
    Exact matches only
    Search in title
    Search in content
    Post Type Selectors
    דילוג לתוכן