טיול בבייג'ינג – כל מה שצריך לדעת על טיול בעיר הקסומה בייג'ינג

כל מי שחושב על טיול בבייג'ינג ולא בטוח, טוסו וכל מי שאף פעם לא חשב על סין כיעד, טוסו, זו חוויה של לפחות פעם בחיים.

טיול בבייג'ינג – מסלול והאטרקציות

תמיד יש את המחשבות של השפה, שאלות כמו, איך נתקשר איתם? האם אפשר לטייל בסין בלי לדעת סינית וכו.. לנו הספיק שמספר אנשים דיברו והבינו אנגלית בשביל לתקשר.

סינים רבים אדיבים ומנסים לעזור עד כמה שהם יכוליפ, כל מי שלא הבין אותנו חיפש מישהו שכן דובר אנגלית, או פתח אפליקציה יותר טובה משלנו שמתרגמת שיחה קולי שלמה, וכמובן פנטומימה גם עזרה.

קיבלנו במלון מפה עם כתוביות באנגלית במקביל לסינית הכוללת את המקומות החשובים, מרכזיים והמעניינים של העיר ומידע על קווי המטרו, זה בהחלט היה כלי מפתח בטיול למרות שלקראת הסוף, גילינו שגוגל מפות עובד מצוין שם, הכל כתוב רק בסינית (זה מה שהטעה אותנו) אבל הניווט הקולי בעברית.

מטרו בסין

במטרו הכל כתוב גם באנגלית ומכריזים על הגעה לכל תחנה גם באנגלית. ניתן לקנות את הכרטיסים במכונות בהן אפשר לבחור את השפה אנגלית (יש בכל תחנה לפחות מכונה אחת כזו) בנוסף לקופות. די פשוט להתמצות ויש אפליקציה מטורפת על המטרו שמדריכה אותך בדיוק לאיזה כניסה/יציאה או איזה צד של המטרו אתה צריך.

אנחנו היינו די מצוידים אבל במלון היו כמו כרטיסי ביקור עם שמות של יעדים פופולריים רשומים בשתי השפות בשביל נהגי המוניות שבאמת לא יודעים אנגלית אבל יש להם את ה"ווייז" משלהם כך שאין מה לדאוג ושוב, אפשר להפעיל בזמן הנסיעה את גוגל מפות שלכם ולוודא שאתם בדרך הנכונה.

למרות שהיה חם מאוד, בתקופת הקיץ הזיהום נמוך יותר כך שהאוויר והשמיים היו בהירים וגם, המחירים של המלונות והטיסות נמוכים יותר בתקופה הזו. ממליצה לחבוש כובע רחב שוליים או להסתובב עם מטרייה למי שרוצה להשתלב ולשאת 1.5 ליטר מים לפחות לבן אדם בכל טיול.

ברוב האתרים ניתן להשכיר אוזניות הדרכה בתוספת תשלום ולהיות עצמאיים לגמרי.

יש הרבה פאסט פוד בינלאומי למי שקשה לו עם האוכל שם אבל אני אישית בעד להתנסות.

לפני שאני שוכחת, תמשיכו לקנות באינטרנט או תתחילו, החווית הקנייה הייתה מאכזבת, המחירים לא באמת יותר זולים והמיקוח מעייף וגוזל זמן יקר. הסוחרים הסינים הם עם בפני עצמו, זו אולי הנקודה השלילית היחידה שיש לי לומר על סין.

דברים שחובה לעשות/לבקר בבייג'ינג לפי הדירוג שלי:

1) החומה הסינית – מקום עוצר נשימה תרתי משמע, נופים מדהימים ומבנה הראוי למקומו בשבעת פלאי התבל. עשינו את הקטע של באדאלינג הנמצא בין 40 דק' לשעתיים מבייג'ינג תלוי בפקקים, בגדול זוהי האטרקציה המדהימה ביותר בטיול בבייג'ינג.

2) ארמון הקיץ – אפשר לבלות במקום הזה יום שלם לפחות, יש בו מבנים מרהיבים, הרבה טבע והמון מים. בנוסף לתשלום הכניסה, אפשר לשלם ולשוט לאי שבאמצע האגם ו/או להזכיר סירות פדלים או מנוע. במקום יש אוויר זך ונעים, כל החושים שלי התענגו שם. יש מקומות לאכול ואפילו אפשר לקנות מזכרות, די זול אחרי מיקוח סביר.

המלצות למסעדות ואטרקציות מומלצות במהלך טיול בבייג'ינג:

3) העיר האסורה
4) הופעת אקרובטיקה ב Chaoyang Theatre
5) Shichahau Hutong
6) פארק Behai
7) מסעדת Quanjude Peking Duck

מלונות בייג'ינג

כתיבת תגובה

    Generic selectors
    Exact matches only
    Search in title
    Search in content
    Post Type Selectors
    דילוג לתוכן