דרום איטליה עם רכב שכור 8 ימים – מרומא ועד סלרנו

נסענו ל- 8 ימים, 2 לילות ראשונים ברומא, הזמנתי דרך אתר המלון ברומא hotel Roma 2000 כמה מטרים מתחנת המטרו berberini הכתובת הינה: Via delle Quattro Fontane, 16, 00184 Roma RM, איטליה. חייבת להתריע ולהזהיר על מלון זה!

הייתה לי הזמנה מאושרת במייל וכמו כן וידאתי טלפונית. הגענו בסביבות השעה 22:30 אחרי טיסה ונמסר לנו כי אין הזמנה על שמי וכי הבחור ״פרננדו״ אשר ביצעתי מולו את ההזמנה נפטר לפני 3 ימים. מכאן הבנו מיד שיש לנו עסק עם איש לא ישר, ובמלון זה הוזמנו עוד 3 לילות נוספים עם הפסקה ביניהם לנסיעה לדרום.

לבסוף הפנה אותנו למלון 2 כוכבים לאותו לילה, מצאתי לנו ללילות הבאים מלון סמוך לתחנת Termini מתחתיו מלון Lega אשר היה מצויין מבחינת מיקום והספיק לנו בהחלט.

נקודות עיקריות ברומא:

  • מזרקת טרווי
  • קולוסיאום
  • קריית הוותיקן
  • המדרגות הספרדיות, פיאצה ונציה
  • פיאצה נבונה –  הגענו לוילה מדיצ'י התבעסנו… הייתה סגורה לרגל שיפוצים

שכרנו רכב עוד מהארץ דרך חברת B-RENT – אספנו את הרכב בטרמיני והדרמנו למשך 4 ימים.

פשוט תענוג כמו תמיד לטייל עם רכב כאשר הנך אדון לעצמך ומטייל בקצב שלך. הזמנתי דרך בוקינג דירה מקסימה בעיירת הדייגים סלרנו אשר בה התאהבנו לחלוטין.
אנשי העיירות והכפרים כמו בכל מדינה בה אנו מטיילים כמובן אדיבים יותר לתיירים, לא מנסים לרמות את התייר ופשוט מקבלי פנים.

המסלול בדרום איטליה

  1. טיבולי
  2. פוזיטנו
  3. סורנטו
  4. אמלפי
  5. נאפולי
  6. פומפיי
  7. בסלרנו עצמה אשר הייתה מדהימה במיוחד בערבים

מסקנה לאחר ביקורנו לראשונה בארץ המגף האיטלקי: רומא עיר היסטורית יפה ומעוררת הרבה שאלות ותהיות על ההיסטוריה.
אך החומר האנושי אשר אנו נתקלנו בו לא הסביר פנים לתיירים והרגשנו לא נעים במיוחד, לכן לדרום איטליה בוודאי נחזור, מה שכן האוכל, היין, האווירה שונה לחלוטין ופשוט קסומה.

חייבת לציין שבעלי נכה – יחס לנכים ובכלל נגישות אינה בסדר העדיפות ברומא, בעלי בעל תו נכה לרכב בינלאומי, והמשטרה ברומא נתנה לנו קנס על חניית הרכב בחניית נכים חופשית לכל כלי הרכב. אנו התנהגנו כחוק כפי שאנו מתנהגים בישראל ובכל מדינה בעולם, מכאן התחיל הסיוט שלנו…

עברנו 4 תחנות משטרה ברחבי רומא על מנת למצוא את התחנה המתאימה לביטול הדוח אשר ניתן שלא בצדק!! העקשנות השתלמה, גילינו משטרה נוראית, שוטרים שלא מדברים אנגלית ומפנים אותך ממשרד למשרד ומתחנה לתחנה בכמה קצוות העיר, וזה ממש הרגיש לנו כמו מדינת עולם שלישי.

לבסוף נפלנו של שוטרת שמדברת קצת יותר טוב אנגלית אשר סייעה לנו להגיע לקפטן התחנה וכמובן מיד ביטל את הדוח.

כתיבת תגובה

    Generic selectors
    Exact matches only
    Search in title
    Search in content
    Post Type Selectors
    דילוג לתוכן