צפון איטליה עם ילדים באוגוסט 7 ימים

טסנו לצפון איטליה 7 ימים, עם שני בנים (5.5 ו- 7) וסבא בחודש אוגוסט. החלטנו לוותר על כל האטרקציות שמתאימות לילדים גדולים יותר ולהתרכז במקומות שיותר מתאימים לגיל וגובה הילדים, פחות המוניים ולא דורשים נסיעה ארוכה.

* בחושד אוגוסט ולא הרגשנו עומס חום בכלל.

מסלול צפון איטליה עם ילדים באוגוסט 7 ימים

קסטלנואובו דל גארדה

21 ק"מ מ-וורונה (Verona)

מלון מומלץ בקסטלנואובו דל גארדה

יום 1 – יום חמישי

ישנו מלון גארדה לנד אדוונצ׳ר (Gardaland Adventure Hotel) – מלון קסום, ברמה גבוהה, עם חדרים מעוצבים לפי נושאים. אנחנו היינו בחדר Arabian (אלאדין) הילדים לא ידעו את נפשם מהתלהבות. עם בופה ארוחת בוקר עשיר ומפנק.

הגענו למלון אחה״צ ובסביבות השעה 18:00 ונסענו ל- Sea life. המקום היה יחסית שומם, הילדים היו בהיי והתרוצצו מאקווריום לאקווריום ללא הפרעה. הסתובבנו שם בערך שעה וחצי כולל מופעונצ'יק של כלב ים, צפייה בהאכלת כרישים וטריגוני ענק וליטוף כוכבי ים.

* אם אין מקום בארינה של מופע כלבי הים אפשר לעלות למסעדה ולצפות במופע משם.

אגם גארדה

יום 2 – יום שישי

פארק המים קאבור Cavour – אחד הימים המושלמים בטיול! פארק מים גדול, עם כמה מתחמים, מגלשות מים, מתחם שנראה כמו חוף ים קאריבי. ואין תורים בכלל!!! הילדים עלו על המגלשות שוב ושוב ושוב!

לקראת הערב קפצנו לעיירה הציורית בורגטו שנמצאת 5 דקות משם.

* מול גשר המנעולים נמצאת גלידריה קטנה. שתינו שם Frappa – סוג של מילקשייק, טעיםםםם.

ורונה

יום 3 – יום שבת

בבוקר ירד גשם אז נסענו למוזיאון ניקוליס (Museo Nicolis) – מוזיאון שמתמקד ברכבי אספנות מכל הזמנים, מכוניות מירוץ, אופנועים, ואפילו כמה מטוסים על הגג. גם שם היו מעט מבקרים והילדים יכלו להסתובב בחופשיות בין הדגמים, אחר הצהריים נסענו לעיירה לאציזה Lazise.

ברדולינו, סרמיונה ו-דסנזאנו

יום 4 – יום ראשון

נסענו בבוקר לברדולינו (Bardolino). מסתבר שבאותו יום התקיימה בתחילת הטיילת תצוגה של מכוניות שלאחר מכן גם יצאה בשיירה רעשנית לאורך הטיילת.

קנינו כרטיס משפחתי יומי לשייט בספינה בין עיירות האגם והפלגנו לדסנזאנו Desenzano.

גם פה חיכתה לנו הפתעה – תצוגת תכלית של כוחות הביטחון – צבא, משטרה, כיבוי אש, אמבולנס שהציגו את "מרכולתם" וערכו פעילות לילדים, כולל רובוט צבאי ש"השתעשע" עם הילדים.

המשכנו בטיילת לכיוון מזרח והגענו לגן שעשועים קטן עם נוף לאגם ומסלול קטן של מכוניות מתנגשות, קרוסלה, רכבת קטנטנה. הכל כמובן בתשלום (בין 1-2 יורו לסיבוב). מתאים יותר לקטנטנים למרות שהילדים מאוד נהנו שם, בעיקר מה"קארטינג".

לאחר סיבוב בעיירה שטנו לכיוון סרמיונה – Sirmione, הזהירו אותנו שביום ראשון העיירה מפוצצת תיירים ואכן כך היה. לכן רק קנינו גלידת ענק (שהיתה יותר קוריוז מאשר טעימה, לא שזה הפריע לילדים) והמשכנו חזרה לברדולינו.

שם שכרנו סירת פדלים וסיימנו את היום.

ויטוריו ונטו

יום 5 – יום שני

פארק שעשועים לאולנדיה ומיני איטליה (Leolandia) – הזמנו בבוקר כרטיסים דרך האתר של המקום כך שלא חיכינו בתור בכניסה לרכישת הכרטיסים (לא שהיה תור ארוך), אלא הצגנו את הכרטיסים מהסלולרי בכניסה ונכנסנו.

גם כאן, לרוב המתקנים לא היו כמעט תורים. אם אתם עם בנים לא הרפתקנים כמו שלי מומלץ להגיע למתחמים של הפיראטים והמערב הפרוע.

כתובת: Via Vittorio Veneto, 52, 24042 Capriate San Gervasio BG צפון איטלה

אתר אינטרנט: www.leolandia.it

בריאטיקו

יום 6 – יום שלישי

חוף הסירנות / בתולות הים (Baia delle Sirene) – חוף מושלם ויפהפה בין עצי זית, מוקף הרים. התכנון המקורי היה לבלות בו את הבוקר ולהמשיך למונטה באלדו אבל כ״כ נהננו שנשארנו שם עד הערב.

במים ישנם מצופים ענקיים שניתן לקפוץ מהם לתוך המים. המים צלולים וקרירים, ברווזים שוחים בין המתרחצים, דגיגים קטנים. הילדים תפסו במים לובסטר קטן וחסר מזל שחלף שם במקרה. חוף קסום.
* מסתבר שבימי שלישי ושישי ילדים נכנסים חינם.

בדרך חזרה למלון עצרנו בעיירה גארדה. הסתובבנו ברחובות העיירה והגענו לגלידריה קסומה בשירות עצמי לפי משקל. Gelateria Mu נמצאת בכתובת: Piazzetta Calderini 9 .
מוזגים את טעמי הגלידה שרוצים מברזים הממוקמים בקיר, מוסיפים איזו תוספת שרוצים משלל התוספות (סוכריות, מרשמלו, שוקולד, פירות, אגוזים, ומה לא). בסיום שוקלים את הגלידה ומשלמים לפי המשקל.
סיום מושלם ליום מושלם.

פסקנטינה

יום 7 – יום רביעי

היום האחרון בטיול. בחרנו לסיים את הטיול ברוגע והגענו למרחצאות אקווארדנס (Aquardens) – מתחם של בריכות מחוממות (חלקן מקורות, חלקן בשמש), בריכות רגילות, מתחם מוצל שבו 2 מגלשות מים קטנות עבור הילדים ו"נהר" שזורם ברחבי המקום במסלול מעגלי.

* המלצה רותחת – תרתי משמע – להביא משהו לצוף עליו (בגודל סמלי, לא מזרן או משהו מפלצתי) זה משדרג את חווית הנהר בכמה רמות, ובכלל, משהו לצוף עליו ולהירגע גם בשאר הבריכות.

לסיכום: הילדים היו בעננים, אנחנו גם

טיול ל-צפון איטליה עם ילדים באוגוסט היה מושלם. הבחירה באטרקציה אחת, גג שתיים ליום והבחירה ליהנות עד הסוף מכל מקום שאליו הגענו במקום לרוץ לאטרקציה הבאה הוכיחה את עצמה.

שתפו את העמוד

כתיבת תגובה

    Generic selectors
    Exact matches only
    Search in title
    Search in content
    Post Type Selectors
    דילוג לתוכן