שלושה ימים בבודפשט (טיול זוגי): המלצות לאטרקציות מרכזיות, מסעדות וברים

טיסה לבודפשט

הלוך – WizzAir טיסה ישירה | חזור – Aegean טיסת קונקשן של 3 שעות באתונה. | סה״כ – 774 ש״ח לאדם

הגעה משדה התעופה

סגרנו עם נהג ישראלי שגר בבודפשט בשם יצחק לקח לנו 25 אירו לכיוון והיה מאוד נחמד.

הטלפון שלו +36 20 370 0844 (יכולים לתאם איתו בוואטסאפ).

בית מלון ליד מדרחוב ואצי 3 ימים

ישנו מלון סיטי פילבאקס (City Hotel Pilvax) נמצא ממש ליד רחוב ה-Vaci באזור שקט מאוד. כולם במלון היו מאוד נחמדים והחדרים גדולים, החיסרון היחיד שאין מעלית. עלה לנו ל-3 לילות 400 ש״ח לזוג.

מידע נוסף על המלון >>>

אטרקציות מומלצות בבודפשט

‏באסטיון הדייגים (Fisherman’s Bastion) – המצודה נמצאת בצד Buda של העיר ושוכנת ליד כנסיית מתיאש שהיא מדהימה בפני עצמה , הנוף מהמצודה מדהים אפשר לראות את כל המקומות היפים של העיר כמו הפרלמנט ההונגרי, גשר השלשלאות וכו׳.

מומלץ להגיע מוקדם כדי להנות מהנוף בלי מיליון תיירים. ליד המצודה נמצאת קונדיטוריה Ruszwurm ששם יש את הקרמשניט המפורסם.

בזיליקת אישטוון הקדוש בבודפשט (‏St. Stephen’s Basilica) – בזיליקה עצומה בלב העיר, נמצאת בצד Pest של העיר, אפשר לעשות סיור בפנים, אנחנו עלינו לראש הבזיליקה. מלמעלה יש תצפית יפה מאוד על העיר, קחו בחשבון שזה עלייה של מדרגות (302) אבל לא קשה בכלל. לעלות עולה 600 פורינט לאדם, מאוד מומלץ!

טירת ויידהוניאד (Vajdahunyad) – נמצאת ליד מרחצאות סצ׳יניי, הטירה מוקפת באגם ובאמת יפיפייה, ממש כמו ימי הביניים! כשאנחנו היינו ייבשו את האגם לא הצלחנו להבין למה אבל בחודשי הקיץ אמורים להחזיר את המים, כדאי לבדוק לפני. כדי להגיע לוקחים מטרו לתחנת Szechenyi Furdo וזה ממש 2 דקות הליכה משם.

בניין הפרלמנט ההונגרי – הבניין עצום בגודלו ומאוד מרשים! יש אפשרות לעשות סיור בתוך הבניין. ליד הבניין על הדנובה יש את אנדרטת הנעליים ליהודי הונגריה. למי שרוצה לתפוס את כל הבניין בתמונה אפשר מגדת הדנובה מצד Buda של העיר.

פסל החירות בבודפשט ‏(Liberty Statue) – הפסל נמצא בפסגת Gellért Hill ויש ממנו (ובעצם מכל הדרך אליו) תצפית מדהימה על כל העיר, כדי להגיע לוקחים אוטובוס (תלוי מאיזה כיוון באים, לבדוק לפני!) ל-Sanc Utca ומשם מתחילים לעלות, העלייה לא קשה בכלל והנוף לאורך כל הדרך לגמרי שווה את זה!! שווה לבוא קצת לפני השקיעה כדי להוציא את המיטב מהחוויה.

גשר השלשלאות – יש כמה גשרים יפים בבודפשט, אבל זה המפורסם ביותר. יפה מאוד לראות בלילה.

מסעדות מומלצות בבודפשט

‏Szimply – למי שמחפש לאכול ארוחת בוקר, הגענו למקום בעקבות המלצות רבות. המקום מאוד קטן (יש בערך 6 שולחנות). התפריט מצומצם ויש 6-7 מנות, האוכל מאוד מושקע ומיוחד. יחסית יקר (כמובן זול לעומת הארץ) מאוד טעים.

‏Mr.Funk – מקום חובה לחובבי המתוקים!! המקום מגיש שלל סוגים של דונאטס ושייקים *מוגזמים*, אנחנו לקחנו דונאטס קינדר (עם ביצת קינדר עליו) ושייק יוניקורן בטעם וניל (השייק מגיע עם דונאט עליו). המחיר לשייקים הוא 3000 פורינט ולדונאטס בערך 300-500 תלוי מה לקחתם. זה לא רק נראה טוב גם ממש טעים!

‏For Sale Pub – פאב קטן מול השוק המקורה, מקום עם אווירה כיפית ומשפחתית, יש נגנים שמנגנים מוזיקת קאנטרי וכל תקרת הפאב מפוצצת בברכות של אנשים שהיו במקום ובכל שולחן יש סלסלת בוטנים ענקית, אפשר לאכול חופשי ואת הקליפות זורקים על הרצפה. כל המנות מאוד זולות, אנחנו אכלנו גולש שהיה מומלץ (המנה גדולה ומתאימה לזוג) לגמרי מקום חובה!

‏Tokio – מסעד אסייתית, נמצאת ממש ליד גשר השלשלאות. לכל מי שאוהב אסייתי וסושי מאוד מומלץ! האוכל ברמה מאוד גבוהה, השירות והמסעדה עצמה מאוד יוקרתית והמחירים בהתאם יותר יקרים מהמסעדות בבודפשט, אבל יותר זול מהארץ. למי שנמצא כדאי לבדוק את המלצת השף, כשהיינו היה מוצ׳י.

Menza – אין יותר מידי מה להוסיף כתבו עליה המון בקבוצה. טעים, יוקרתי, זול. פשוט לכו לאכול את הכבד אווז!

‏Tuning Bar&Burger – מסעדת המבורגרים משוגעים,נמצאת ברובע היהודי בצד Pest. הלכנו בעקבות המלצה של אחת מחברות הקבוצה, מחירים בין 2800 ל-5800 פורינט להמבורגר (כולל צ'יפס וסלט).

מסעדת טאפסים Vicky Barcelona – מסעדת טפאסים עם אחלה של אווירה, לא היינו בגלל חוסר זמן אבל קיבלנו המון המון המלצות אז שווה ללכת למי שיש זמן.

‏360 Bar (המלצת זהב) – המקום נמצא על גג בניין ברחוב Andrassy ut (איפה שכל חנויות המותגים) הבר בעיצוב מיוחד מורכב מ"איגלואים" שמשקיפים על נוף ממש יפה של העיר, האווירה מאוד נחמדה והאוכל והקוקטיילים טעימים. המקום שהכי אהבנו בכל בודפשט! שווה לבוא לראות את השקיעה, קחו בחשבון שהמקום די מלא אז כדי להשיג מקום בתוך האיגלו צריך להזמין מראש – הזמנה עולה 5,000 פורינט לאדם ואפשר לנצל את הכסף להזמנה מהתפריט.

סיכום שלושה ימים בבודפשט

בודפשט עיר מדהימה שבאמת יש בה הכל! נופים, אומנות, היסטוריה , אוכל טוב, קניות וחיי לילה תוססים. לגמרי שווה להגיע 3  ימים או יותר אם מישהו התלבט!!!

שתפו את העמוד

כתיבת תגובה

  • משה 15 אוגוסט 2022 17:12 at
    משה 15 אוגוסט 2022 17:12 at

    שלום
    המספר שרשמת לנהג בבודפשט 25 יורו נראה לי הפוך מה המספר הנכון?
    סגרנו עם נהג ישראלי שגר בבודפשט בשם יצחק לקח לנו 25 אירו לכיוון והיה מאוד נחמד.

    הטלפון שלו +36 20 370 0844 (יכולים לתאם איתו בוואטסאפ).

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
דילוג לתוכן