כל הסיבות למה עדיף להזמין מלון מראש ולא לחכות לרגע האחרון בכתבה אחת

שאלה שנשאלת פעמים רבות קבוצת הפייסבוק שלנו ובתגובות באתר, ״מתי מומלץ להזמין מלון?״ התשובה לא תמיד פשוטה ובטוח שלא מתאימה לכל אחד ואחת.

למה התשובה היא לא חד משמעית? מפני שזה מאוד אינדיבידואלי ותלוי בגורמים רבים. אם אתם טסים לחופשה ספונטנית או לא? האם אתם רוצים ומחפשים מיקום מסויים או שלא אכפת לכם איפה ממוקם המלון? והשאלה האחרונה, האם אתם רוצים מלון מסויים עם דירוג מסויים או שכל אפשרות היא בסדר?

בכתבה הזאת ננסה להסביר לכם למה אנו חושבים שמומלץ לסגור את המלון בהקדם האפשרי ולא לחכות לרגע האחרון, אך חשוב לציין שמלון ברגע האחרון גם אפשרות לא רע אבל לא תמיד מתאימה לכולם.

נתחיל עם מחיר המלון:

ברוב המקרים אם תחליטו לסגור מלון כמה חודשים לפני תחילת הטיול, תוכלו למצוא מחיר זול יותר ובמיוחד אם אתם טסים בעונת השיא לדוגמא ברצלונה באוגוסט או שבמקרה מתקיים אירוע גדול כמו פסטיבל המסכות בונציה או אירוע ספורט באותו היעד בזמן הגעתכם.

להיות רגועים:

אם אתם מתכננים את הטיול זמן רב מראש, וכל המסלול שלכם מוכן אזי יהיה די מאכזב לגלות שאין מלונות ביעד אשר אליו אתם טסים או נוסעים. בנוסף אם אתם טסים בהרכב משפחתי וצריכים חדרים גדולים או משפחתיים אזי זאת יכולה להיות בעייה להזמין ברגע האחרון.

מספר רב של אפשרויות:

יתרון נוסף להזמין מלון מראש הוא האפשרות לבחור מלון ממספר רב מאוד של אפשרויות, וככל שאתם מתקרבים לזמן הטיסה אפשרויות הללו מצטמצמות ובמיוחד את זה יעד מבוקש. תחשבו על זה שכל השנה חיכיתם לטיול ופתאום נשארו רק מלונות שלא מתאימים לכם? מה עושים אז.

רשימה המעודכנת: מלונות כשרים בחו״ל

אפשרות ביטול המלון:

חשוב לדעת שגם אם אתם מזמינים מראש אזי ישנה אפשרות לבטל זמן מה לפני הטיסה, כך שלא תפסידו את הכסף אם במקרה תמצאו מלון שיותר מתאים לכם או מלון זול יותר. חשוב לציין שישנם מלונות אשר מציעים הנחה נוספות בתנאי שלא יהיה לכם את האפשרות לבטל מראש, פה זה כבר שיקול אישי.

בטוח שיהיו חדרים פנויים:

אם אתם מתכננים לבקר באירוע מסויים לדוגמא בגמר המונדיאל או באירוויזיון בהולנד ב – 2019 אזי לא בטוח שיהיו בכלל חדרים פנויים באותו הזמן בעיר, ולכן מאוד מומלץ לסגור מלון ע״מ שלא יקרה מצב שיהיו לכם כרטיסי טיסה וכרטיסים לאירוע אך מלון לא יהיה.

ולסיכום:

נכון שלעיתים זה נראה מפחיד לסגור מלון מראש ואולי אף לשלם עליו זמן רב לפני שאתם טסים לחופשה החלומית, אך חשוב לדעת שאם תסגרו מלון או מלונות מראש כך תוכלו לתכנן את המסלול לפרטי פרטים ולסגור הכל מראש.

תמיד עדיף להיות רגועים ולמנוע לחץ ברגע האחרון ולהתפשר על אפשרות לינה שלא בדיוק מתאימה לכם.

שתפו את העמוד

כתיבת תגובה

    Generic selectors
    Exact matches only
    Search in title
    Search in content
    Post Type Selectors
    דילוג לתוכן