טיול משפחתי לפריז 5 ימים – כולל דיסנילנד כתבה מפורטת על טיול משפחתי כולל המלצות

אז חזרנו מחופשה קצרצרה בת 5 ימים מצרפת, מתוכם יומיים וחצי בדיסנילנד ועוד יומיים וחצי בפריז.

הרכב משפחה: זוג + 2 ילדות (5.9 + 2.5) + סבתא.

מלון דיסני ניופורט פריז

פירוט והמלצות על מלון דיסנילנד פריז (Disney's NewPort Bay Club).

מחיר:

הזמנת החבילה לדיסנילנד בפריז – הזמנו דרך האתר של דיסנילנד פריז באופן עצמאי. ביצענו הזמנה דרך האתר האנגלי ושילמנו בפאונד – לאחר בדיקת כל האופציות וכל ההמרות, נוכחנו שתשלום בפאונד יצא לנו משמעותית יותר זול וחסכנו כ-1000 ש"ח.

החבילה כללה:

2 לילות במלון Disney’s Newport Bay Club. חדר עם 2 מיטות זוגיות. כרטיסים ל-3 ימים שתקפים ל-2 הפארקים. תכנית ארוחות Full Board Plus (ארוחת בוקר בפארק, ארוחת צהרים וארוחת ערב באחת מ-15 מסעדות לבחירה בפארק, במלונות ובדיסני וילג').

החבילה כללה כניסה לפארק שעתיים לפני הפתיחה הרשמית ו- Fast Pass (לא השתמשנו בכלל). לחבילה הוספנו מראש Photo Pass שזה כרטיס שמביאים בכל עמדת צילום עם דמויות ובכל אטרקציה שמצלמים בה ומקבלים את כל התמונות להורדה און ליין. החבילה עלתה לנו כ-1000 פאונד לכולנו. בת ה-2.5 בחינם.

מידע נוסף אודות המלון ליד דיסני בפריז לחצו כאן >>>

הסבר לגבי הארוחות בתכנית:

יש אפשרות להזמין חצי פנסיון ויש אפשרות לפנסיון מלא. כמו כן יש אפשרות להזמין חבילת Plus ויש אפשרות לחבילת Premium. חבילת ה-Premium כוללת יותר מסעדות לבחירה, תפריט יותר יקר ובנוסף גם ארוחת ערב עם מופע של מיקי מאוס במערב הפרוע וגם ארוחת בוקר במסעדה עם הדמויות של דיסני (ארוחת הבוקר בתכנית הPlus כוללת חביתה ופסטרמה מבשר חזיר בלחמניה, קרואסון, מיץ ושתיה חמה).

ניתן לראות באתר איזה מסעדות כלולות באיזו תכנית וגם ניתן לראות את התפריט של כל חבילה. הארוחה כוללת מנה ראשונה, עיקרית, קינוח ושתיה קלה. ברוב המסעדות תפריט מובנה ואין הרבה אלטרנטיבות לבחירה. יש מעט מאוד מסעדות לבחירה בפארק עצמו, רוב המסעדות הן במלונות או בדיסני וילג'. המסעדות מצוינות, האוכל נהדר והתפריט יוצא מאוד משתלם להזמין כחבילה.

מסתבר שרצוי להזמין מקום לפחות שבוע וחצי מראש למסעדות הטובות. היה לנו מזל שהיינו בתקופה לא הכי עמוסה ועם קצת התפשרות בשעות הארוחות – הצלחנו לאכול בכל המסעדות שרצינו לאכול בהן.

ארוחת בוקר אחת שדרגנו בתוספת של 12.5 יורו לאדם בשביל לאכול במלון. הארוחת בוקר במלון שלנו היתה נפלאה, אך בהחלט אפשר להסתפק בארוחה המהירה בפארק.

כרטיס נכה ותורים:

בעלי כרטיס נכה בינלאומי (אם אין כרטיס בינלאומי אז להביא מכתב באנגלית מרופא משפחה שמאשר שיש נכות קבועה/זמנית. אני מדגישה שמדובר בהטבה שניתנת לכל סוג של נכות – אנחנו היינו עם ילדה כבדת שמיעה). עם הכרטיס/מכתב מגיעים ל"בניין העירייה" שם מנפיקים כרטיס מיוחד (ירוק לנכות קבועה, ורוד לנכות זמנית).

לנו היה כרטיס ירוק אז אני יכולה לספר רק עליו. עם הכרטיס הירוק לא מחכים בתור לאף מתקן! יש כניסה לנכים נפרדת – או מהצד או מהיציאה. מראים את הכרטיס ונכנסים. הכרטיס הירוק מאפשר כניסה ללא תור למתקנים לנכה + 4 מלווים. חובה שהנכה יעלה על המתקן כמובן.

צילום עם דמויות: בחלק מהדמויות נכנסים מאחורה בלי להמתין בכלל בתור ובחלק מהדמויות מקבלים כרטיס עם שעה לחזור ואז נכנסים בלי תור.

יש כמות מוגבלת בכל יום של כניסה לנכים ללא תור לצילומים עם הדמויות אז חשוב להגיע מוקדם ולקחת את הכרטיסים.

המתחם של הנסיכות מסתבר מאוד מבוקש וצריך להגיע על הבוקר ולהרשם, אחרת לא מקבלים תור.

בהופעות – ישנו מתחם סגור לנכים, אנחנו קיבלנו כניסה לנכה + 2 מלווים בלבד על מנת שלא יווצר עומס במתחם. ייתכן ונכויות קשות יותר מקבלים יותר מלווים למתחם.

על 2 מתקנים עלינו בלי הילדה אז לא השתמשנו בכרטיס, למזלנו היינו ליד המתקן כשלא היו תורים בכלל אז פשוט רצנו ועלינו עליהם.

חייבת לציין שלמרות שהיינו יומיים וחצי ולמרות שלא עמדנו בתורים – לא הצלחנו לסיים את 2 הפארקים. בדיעבד, הייתי נוסעת לחמישה ימים שלמים לדיסנילנד ועושה אותו ביותר רגוע כולל להנות מהפסיליטיז של המלון ומהחנויות בדיסני וילג' ומשאר ההופעות במהלך היום ומוותרת לחלוטין על פריז.

למי שצריך לעמוד בתור – ממליצה להיות שם יותר מיום יומיים אם יש את היכולת הכלכלית.

3 המתקנים שלדעתי אסור לפספס בדיסנילנד:

  1. Ratatouille: The Adventure – Walt Disney Studios® Park
  2. Crush's Coaster – Walt Disney Studios® Park
  3. It's a small world – Disneyland® Park, Fantasyland

הסעות:

משדה התעופה לדיסנילנד, מדיסנילנד למלון בפריז ומהמלון בפריז לשדה התעופה – השתמשנו בשאטל של חברה פרטית.

טיפים לטיול משפחתי בפריז

מלון והתניידות בתחבורה:

מלון אקסלסיור לאטין (Hotel Excelsior Latin)

המלון נמצא במיקום מעולה ברובע הלטיני, צמוד לגני לוקסמבורג ולסורבון. חדר גדול ל-5 אנשים שמורכב מחדר עם מיטה זוגית ועוד חדר עם 3 מיטות יחיד, מטבחון קטנטן, שרותים וחדר רחצה.

למרות שהמלון קיבל ביקורות מאוד טובות והוא אכן מצוין וממש נוח אני לא ממליצה עליו מסיבה אחת פשוטה: החדר שקיבלנו פונה לפאטיו פנימי של הבניין. קיבלנו חדר בקומה ראשונה.

למרות שרשום שהעישון במלון אסור – כל יום החל משעה 7 בבוקר אנשים עישנו בפאטיו וכל העשן נכנס לנו לחדר. החדר היה מחניק ומסריח. בנוסף המזגן לא עבד אז נאלצנו לפתוח חלונות כי היה חם ומחניק.

למידע נוסף אודות המלון >>>

תחבורה ציבורית בפריז:

יצאו לנו ימים קצת בעייתיים בפריז מבחינת תחבורה ציבורית, יום אחד היה את מצעד הגאווה והיו כבישים חסומים ואוטובוסים בוטלו ויום אחד היה מרתון וגם אז כבישים חסומים ואטובוסים בוטלו. הבעיה שלא ידענו שהאוטובוסים בוטלו וחיכינו מלא זמן. עברנו להתנייד במטרו שאומנם מאוד יעיל אבל מאוד לא נוח לעגלות.

סיכום

סה"כ פריז מקסימה. אבטחה די כבדה בכל מקום, הרגשנו די בטוחים. העיר עמוסה בהומלסים, הרבה משפחות עם ילדים קטנים ברחוב (פליטים מסוריה) וממש כאב הלב לראות. גם בפריז היחס לנכים נהדר – כניסה למגדל אייפל ללא תור ובהנחה משמעותית לנכה + מלווה. גם לקתדרלת נוטר-דאם הכניסה ללא תור.

כתיבת תגובה

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
דילוג לתוכן