אגם גארדה עם ילדים (צפון איטליה) מסלול מסביב לאגמים 9 יום פעילויות לכל המשפחה

אגם גארדה עם ילדים

חזרנו מטיול באזור אגם גארדה עם ילדים באוגוסט בהרכב מורחבת עם כל המשפחה כולל סבא, סבתא, אחות של אשתי ועוד… מסלול מסביב לאגם גארדה עם אטרקציות ופעילויות לכל המשפחה.

נקודת התחלה בצפון מזרח איטליה – ונציה

מסלול אגם גארדה עם ילדים היום ה-1

נחתנו בונציה, לקחנו את הרכב מהשכרה וישר נסענו לאזור גארדה.

התארגנות קצרה במלון ויצאנו לעשות סיבוב קצר בטיילת של פסקיירה דל גארדה.

למלונות באזור פסקיירה דל גארדה לחץ כאן >>>

טיילת עם נהר בפסקיארה דל גארדה

פסקיירה דל גארדה

מלצ'סינה במחוז ונטו

מסלול אגם גארדה עם ילדים היום ה-2

מלצ'סינה (Malcesine) נמצאת על החוף המזרחי של אגם גארדה. עשינו שייט לעיירה לימונה סול גארדה (Limone Sul Garda) וחזרה.

מלצ'סינה (Malcesine)

הספקנו להגיע לרכבל מונטה באלדו (Monte Baldo) ואל נקודת תצפית על פסגת ההר.

למי שרוצה לחסוך זמן ניתן  להזמין כרטיסים "Fast Tickets" לכל משפחה מראש דרך האתר funiviedelbaldo.it.

למי שרוצה לחסוך כסף, או לא הצליח להגיע בזמן לרכבל בבוקר, יכול לעשות את השייט ללימונה סול גארדה (Limone Sul Garda).

מחיר השייט הוא כ-9 יורו למבוגר ו- 4.5  לילד.

ברגע שמסיימים את השייט חוזרים למלצ'סינה להפסקה ועד השעה 16:00 צריך להגיע לרכבל מונטה באלדו.

בשעה זו המחיר יורד וגם כמות האנשים, והתור קטן. הרכבל חובה לא לוותר, מדהים למעלה!

ונציה עם הילדים באוגוסט

רק קחו עליונים דקים כי יכול להיות קריר. וחשוב גם לוודא שעולים ביום שהראות למעלה טובה ואין עננות באזור.

פארק גארדלנד ועולם המים עם הילדים

מסלול אגם גארדה עם ילדים היום ה-3

קנינו כרטיס משולב לפארק גארדלנד ועולם המים.

הגענו מוקדם בבוקר עם הבנות הצעירות שלי, לא עשינו את מתקנים של האקסטרים והתורים היו בגדר שפויים עם המתנה של 10-15 דקות ברוב המקרים.

התורים לאקסטרים היה סיפור אחר לגמרי… במילה אחת מייאש!

פארק גארדלנד צפון איטליה

המלצה: אם יש לכם ילדים יותר גדולים משלי ויש רצון לעשות את המתקנים של האקסטרים, אזי כדאי לשקול ולהגיע לפארק בשעות הערב (18:00 ועד 23:00) בגלל שתי סיבות עיקריות:

1) המחיר יורד לפות בחצי.

2) התורים למתקני אקסטרים קצרים יותר.

אגם טנו

מסלול אגם גארדה עם ילדים היום ה-4

בדרך לאגם טנו (מחוז טרנטינטו) עצרנו בעיירה בשם ריבה דל גארדה (Riva del Garda) פינה הצפונית של אגם גרדה.

במידה ויש לכם זמן ורצון לראות כמה שיותר מקומות אפשר לשלב את אגם לדרו (Lego di Ledro) אשר נמצא באמצע הדרך.

מרכז העיר ריבה דל גארדה

ריבה דל גארדה (Riva del Garda) אגם גארדה

חלק מהסלול שלנו ביום זה כלל את מפלי ורונה (Cascate del Varone), אנחנו ויתרנו כי הבנו שלא מרגש.

באגם טנו בילינו כשלוש שעות בלבד ובסופו של יום הצטערנו שלא נשארנו יותר זמן, בעיני זה היה שיא הטיול והמקום הכי יפה.

ואיך אפשר בלי המלצה:

• לקחת מגבת חוף או סדין וכדאי לתפוס פינה בשמש בין העצים עם הילדים.
  • משחקי ים לילדים יכולים להוסיף לאווירה.
  • וכמובן קצת אוכל לפיקניק.

אגם טנו עם הילדים בחודש אוגוסט

ורונה והאם כבר שמעתם על ארוחת אבירים

מסלול אגם גארדה עם ילדים היום ה-5

בתכנית המקורית היה אמור להיות ורונה + סרמיונה + ארוחת אבירים אבל ירד גשם והכל לקח יותר זמן.

השארנו את סירמיונה ליום אחר, אבל גם התכנית המקורית מומלצת בחום כולל סירמיונה. בורונה חובה מלבד האטרקציות הידועות:

1. הבית של יוליה
  2. ארנה
    הארנה של ורונה
  3. מדרחוב ג’וזפה מנסיני והפיאצה דלה ארבה
  4. גשר קסטלווקיו (Castelvecchio Bridge) המקום הכי יפה בעינינו יותר מכל האטרקציות בורונה. תיכנסו לחלק שאינו בתשלום, לעלות על הגשר וליהנות מהנוף ההורס שניבט בין עתיקות הגשר.

פארק סיגורטה

מסלול אגם גארדה עם ילדים היום ה-6

מדרום לאגם גארדה הגנים הבוטניים/פארק סיגורטה (Parco Giardino Sigurta), בורגטו המדהימה וסירמיונה (בתכנית המקורית היינו אמורים להמשיך למנטובה (Mantua), אבל הוספנו במקום את סירמיונה שלא הספקנו יום קודם).

אם הספקתם, סעו למנטובה. בפארק לקחנו עגלות גולף בדיל מעולה שיש דרך רפאלה מגו איטלי.

35 לעגלה לשעתיים כולל שני מבוגרים, מבוגר נוסף 10 ילד נוסף 6.

אפשר גם להביא דברים לפיקניק אחרי הסיור. מקום מקסים להעביר בו כמה שעות של שקט.

סירמיונה צפון איטליה באוגוסט

סירמיונה

בורגטו

בורגטו (Borghetto) היא פנינה, אל תוותרו על העליה לתצפית במבצר למעלה רק ודאו שאתם לא מגיעים לשם בסיאסטה ובנוסף אם מישהו מתקשה בעליה מדובר בעליה קשה יחסית כי יש מדרגות להר קודם ואז טיפוס למבצר.

• בבורגטו אכלנו במסעדה מעולה שנמצאת ממש על הנהר בשם Lo Stappo (מאד מומלץ).
  • ליד יש אחלה מקום שעושה מילקשייקים שווים (זה אגב נקרא Frappa לא מילקשייק). בסירמיונה הגלידה הורסת.
    לקחנו מנה גדולה במיוחד וגם שם עלינו לתצפית מדהימה במגדל הטירה בכניסה. לא לפספס. סגור שם ביום שני, שימו לב לזה.

לאציזה

מסלול אגם גארדה עם ילדים היום ה-7

סופ”ש באזור ומאד עמוס. יצאנו מוקדם ונסענו לחוף הים בלאציזה שהוא חוף ים חולי מומלץ.

חשוב להגיע גג ב-10 למקום לפני שנהיה עמוס.

בכניסה לחוף יש אזור עם דשא שהוא בתשלום (10 יורו למבוגר ו5 לילד), בעיני שווה כל אגורה. יושבים בלי עומס ויוצאים לחוף ממול כל פעם שרוצים.

יש גם בחוף שלל פעילויות ספורט ימי מקיאק וסאפ ועד מצנח. אחרי שעות בחוף האגם הלכנו להסתובב ולאכול משהו בלאציזה.

פארק המים קאבור

מסלול אגם גארדה עם ילדים היום ה-8

בתכנית המקורית היום הזה היה שמור לשילוב של פארק המים + עיר הסרטים. כל הזמן התלבטנו לגבי זה ובסוף הלכנו לפארק המים קאבור (Parco Acquatico Cavour) ההפתעה הנעימה של הטיול.

פחות מתקנים אבל מקום מקסים, שקט וללא תורים כלל.בילינו שם כמה שעות בכיף, הבנות שמחו ללכת לכל מגלשה עשרות פעמים.

כתובת: Località Ariano, 37067 Valeggio sul Mincio VR, איטליה

אחרי זה נסענו לשעתיים שופינג בקניון IL LEONE

סיימנו בונציה

מסלול אגם גארדה עם ילדים היום ה-9

ונציה. היה חם. מי שלא מתכוון או אין לו זמן להגיע לאיים מוראנו ובוראנו אין טעם לקנות כרטיס יומי לאוטובוס הימי ב-20 יורו לבנאדם. מיותר. עולה 7.5 יורו לכיוון אחד. מעל גיל 6.

חניה מומלצת בחניון VENEZIA TRONCHETTO PARKING שעולה 21 יורו ליום ויש לידו תחנה של האוטובוס הימי. היה לנו חם מאד.

הלכנו באיזי בסימטאות, אבל בקיץ זה מקום לא קל עם ילדים בעיקר.

•  אם חוזרים מוקדם באחד הימים אפשר לשלב את המעיינות חמים (Terme di Cola). אנחנו ויתרנו כי זה פחות בשבילנו בחום הזה.
  • לא הספקנו להגיע לאגם לדרו, ולפארק המפלים מולינה (Parco Delle Cascate), שהיו בתכנית ובעיני שווים.
    לגן החיות והספארי (Parco Natura Viva) לא הלכנו כי הבנות לא רצו.

אם רוצים להגיע הרי הדולומיטים בצפון איטליה הכי כדאי לפצל ולהזמין שני לילות מלון באזור. אנחנו לא עשינו את זה וקצת הצטערנו.

ישנו בדרום אגם גארדה עם ילדים, ויתרנו על נסיעה ארוכה לשם ובחזרה ביום אחד.

* הבנות שלנו לא מרגישות טוב בנסיעות. לדולומיטים נגיע בפעם אחרת כבר.

טיפים והמלצות לטיול באזור אגם גארדה עם ילדים

• תזרמו, כל דבר הוא בסיס לשינויים וקחו מראש בחשבון שלא תספיקו הכול ושני מקומות ביום זה מעל הראש. אנחנו סימנו את כל האטרקציות באזור על מפת גוגל (המפה למטה) ופשוט בחרנו כל ערב מה עושים למחרת ומה הכי חשוב לנו, כמובן גם לפי אזורים ומה קרוב אחד לשני וגם לפי כמה שעות צריך לכל דבר. אם פספסנו משהו זה כי הוא היה פחות חשוב מדברים אחרים כנראה.
      • לשמור כסף קטן בעיקר לחניות במקומות מבודדים כמו אגם טנו שם אי אפשר להשתמש בשטרות. בכביש המהיר דווקא אפשר.
      • אל תפחדו להשתמש באוטוסטרדות, זה מעולה, זה חוסך פקקים וזה במחיר סביר. רק שימו לב שאתם בנתיב שאינו של המנויים (בצהוב, TELEPASS) אלא איפה שיש אייקון של יד עם כסף בלבן. יש לפעמים נתיבים שהם גם וגם.
      • בכלל, רצוי להימנע אם לא נוסעים למקום מסוים מנסיעה בכביש העוקף של האגם, בעיקר בסופ”ש יש סיכוי להיתקע שם בפקק. אמנם כביש מדהים אבל סביר להניח שממילא תיסעו שם פעם או פעמיים כשתהיו חייבים.
      • WAZE עובד מעולה באזור, רק צריך להיות מאד קשובים כי המעגלי תנועה והפניות הקטנות מסובכים.
      • לא הכול זה פארקים ופארקים, אל תרוצו לכל הפארקים ותתישו את עצמכם, הנופים יפים ויש מגוון של דברים לעשות. ככה הגענו למשל לפארק המים CAVOUR במקום ל-CANEVA והיה נדיר שם. כמובן שזה גם עניין של טעם, אנחנו לא רצים לפארקים גם בארץ.
      • לא צריך להתחבט בבחירת מסעדות. הגעתם לשעת הצהריים תעיינו בתפריטים שיש מחוץ למסעדות ותבחרו מקומות שיש בהם עוד אנשים. בד”כ הם טובים. פסטה ופיצה יהיו טעימים כמעט בכל מסעדה. והמנה, למרות שהיא לכאורה מנת ביניים, גדולה מספיק בעיקר באקלים החם הזה.
      • תאכלו הרבה גלידה. אין דבר כזה יותר מדי.
      • פיצה בערב, הכי כיף למצוא מקום שווה ליד מקום המגורים ולהביא ב- TAKE AWAY, הכי נוח במקום לרוץ כולם למסעדה וגם מוזיל עלויות.
      • במקומות שהוסיפו לכם לחשבון COPERTO אין מה להוסיף טיפ, באחרות הוספנו. זה יכול לצאת גבוה בארוחה זולה כמו פיצות שהחשבון הוא 20 יורו וקופץ ל-27 רק על ה-COPERTO, עוד סיבה בערב לקחת בטייק אווי. בצהריים ישבנו כל יום במסעדה.
      • הסופרים מאד זולים, אפשר לקנות שישיית מיים ביורו עד 2 למרות שגם המיים בברזים סבבה ובערים יש ברזיות למלא בקבוקים ועדיין נוח לצאת עם כמה בקבוקי מים קרים בתחילת היום. אפשר גם לקנות אחלה גבינות, לחם ונקניקים לסנדביצים לבוקר ולנסיעות. או לארגן פיקניק במקומות כמו פארק סיגורטה.
      • שימו לב לנהוג לפי כללי המהירות, יש מלא מצלמות בכל מקום ובטח שלא להכנס לאיזורים המוגבלים לרכב (ZTL).
      • אל תלכו לארוחת האבירים. כבר אמרתי?

מלונות מומלצים באיזור אגם גארדה:

• Hotel Villa Orizzonte – מלון עם נוף מרהיב! נמצא בעיירה מלצ'סינה.
  • Panoramic Hotel Benacus – מלון מצויין במחיר טוב מאוד, הנוף מהחלון בלתי נשכח. נמצא בעיירה ריבה דל גארדה.
  • Hotel Milano & SPA***S – המלון הכי מיוחד שמצאנו בורונה.

מפת אטרקציות מפורטת:מסביב לאגם גארדה

טיול אגמים בצפון איטליה

שתפו את העמוד

ADMOR 10 פברואר 2020 13:19 at

מתכננים טיול של כמה ימים עם ילדים באוגוסט.
    אנחנו עדיין מתלבטים… היער השחור, אגם גארדה או אוסטריה!
    אשמח להמלצות נוספות בבקשה

SD 10 פברואר 2020 13:32 at

שלושת היעדים מומלצים מאוד לטיול עם הילדים בחודש אוגוסט. כדי לקבל את החלטה היותר מתאימה לכם מומלץ לקרוא קצת יותר על כל יעד, כי הדעות חלוקות.

תוכלי למצוא מידע נוסף ליעדים האלה כאן:
      אוסטריה והיער השחור ו-צפון איטליה.

נקודות חשובות בשלב תכנון טיול:
      1) להבין מה מעניין אתכם ומתאים לגילאי הילדים
      2) מרחקי נסיעה
      3) גיבוש תקציב העלויות שלכם

Galit 11 פברואר 2020 15:47 at

היינו בשלושתם. הכי נהנינו באוסטריה באיזור זלצבורג, גם מבחינת הנופים, מגוון האתרים והאטרקציות והקירבה ביניהם, וגם מבחינת המחירים הזולים.

שמואל בן דוד 12 פברואר 2020 17:54 at

תלוי בגיל הילדים למרות שהיינו ביער השחור וגם אגם גארדה עם ילדים במגוון גילאים…

שלומית קוגן 13 פברואר 2020 22:51 at

יער השחור, אוסטריה ואיטליה לא בקיץ עדיף בחגים אין עומס ופחות חם!

Sivan Revivo 14 פברואר 2020 18:50 at

היינו גם ביער השחור וגם בגארדה. בשני היעדים יש המון מה לראות ולעשות. משיקולי מזג אוויר לטעמי עדיף בקיץ היער השחור ובפסח גארדה.

Orly Agably Nesimyan 15 פברואר 2020 13:59 at

תלוי בגיל הילדים.

עשיתי את כל שלושת הטיולים, באוגוסט, בין 8 לעשרה ימים כל אחד עם 3 ילדים. היער השחור מומלץ מאד ליותר קטנים., יש הרבה אטרקציות, כולל פארק אירופה ואפשר לשלב את מפלי הריין בשוויץ וגם את אזור אלזס היפה בצרפת.

אוסטרייה (זלצבורג וטירול), מדהימה, היא השלב הבא אחרי היער השחור, הרבה הרבה טבע מדהים, זה לדעתי ליותר גדולים, יש גם אטרקציות שגדולים ידעו יותר לנצל (מסלולי אופניים. הליכות בשטח, טיפוס לגבהים ואומגות, מגלשות הרים גבוהות ורפטינג).

איטליה יפה, סובב גארדה , גארדלנד, עיר הסרטים, ארוחת אבירים מותאם לילדים, אגם קומו ומאג'ורה, ונציה אפשר לשלב את שוויץ.
    האלפים. אטרקציות לקטנים.

תהנו… חוויות נהדרות בכל יעד.

Tsipy Jaffe-black 16 פברואר 2020 09:55 at

שלושת היעדים מעולים! צריך לדעת לבחור את המקומות שמתאימים לכם לבלוי. באיטליה הייתי מציעה לעלות לדולומיטים ואפשר לגלוש קצת לאוסטריה, ולא להיות בגארדה מפני שמאוד מתוייר וחם בקיץ.