טיול זוגי בקורפו 7 ימים (ספטמבר) – אי מהמם ביופיו עם חופים מושלמים!

טיול זוגי בקורפו

אנחנו זוג צעיר, שקט ורגוע. טסנו לאי קורפו שביוון, קודם כל- גן עדן! ממליצים בחום.

טסנו לשבוע מחמישי עד חמישי, לאי תוכלו להגיע בטיסה ישירה של שעתיים וחצי רק בעונת התיירות. טסנו במחצית השנייה של ספטמבר, מזג האוויר היה מושלם! באזור ה- 30 מעלות במהלך היום, 23 בלילה.

מלון ספא 5 כוכבים – רודוסטאמו קורפו

 

ישנו במלון חמישה כוכבים חדש שנקרא רודוסטאמו (Rodostamo) על בסיס חצי פנסיון. מלון טוב, נקי, בריכה כייפית, ארוחת בוקר טובה, ארוחת ערב לא משהו, מסעדה בבריכה (צהריים וערב) אוכל מעולה!
לא יקר הברים/ המסעדות.

רשימת מלונות מומלצים שאסור לפספס באי הקסום 

שימו לב, כנראה בשל הקרבה הגאוגרפית של קורפו לאיטליה, יש הרבה אוכל איטלקי ברמה מאוד גבוהה! שלא נופל מאיטליה!

המלצות לאטרקציות, חופים ומסעדות בקורפו

לבקר בעיר העתיקה של קורפו, עיר יפיפייה, אוכל טוב. ממליצים על מסעדה איטלקית בשם "La Familiga".

רצועת חוף Paleokastritsa. אנחנו היינו בחוף שנקרא "Verderosa beach" חוף קטנטן, מהמם עם אבנים. יש בו מיטות שיזוף ושמשיה. 2 מיטות שיזוף ושמשיה עלה לנו 7 יורו. לידו יש חוף עם חול יותר גדול, לא יודעת את שמו, יש בו מסעדה שממש נהננו ממנה שנקראת "Alipa".

ביקרנו בחוף שנקרא "Rovina beach". חוף מהמם! עם אבנים קטנטנות. יש אליו הליכה לא קצרה, והיא בירידה ככה שהחזור יותר קשה. אם אתם עם ג'יפ אפשר להגיע די קרוב לחוף.

שייט לאיים פקסוס ואנטיפקסוס – אנחנו סגרנו עם חברה מהאינטרנט במחיר של 30 יורו למבוגר, זה היה שייט באונייה של 150 איש בערך. ההפלגה ערכה במצטבר כ- 10 שעות. תחילה לקחו אותנו למערות באי של פקסוס, לאחר מכן לקחו אותנו לאנטיפקסוס, עצרנו בים הצלול והמדהים ונתנו לנו להיכנס למים ולשחות. עצירה של באזור השעה. לאחר מכן, הפלגנו בחזרה לפקסוס וירדנו והסתובבנו בעיירה במשך שעתיים. ההפלגה עצמה ארוכה אבל לדעתי בהחלט שויה את זה. אצלנו בהפלגה היה בר שהיה בו הכל מאוכל ועד אלכוהול במחירים אטרקטיביים מאוד! שליש בירה ב-3 יורו וכדומה.

אזהרת דבורים בקורפו: יש הרבה דבורים (דבורה ברבים) באי. זאת אומרת, כשאוכלים בחחץ במסעדה/ מזמינים משהו בבריכה הדבורים מגיעות וזה ממש לא כיף. שם מתייחסים לזה כמו זבובים, אלרגים ואנשים פחות רגועים מומלץ לאכול בפנים/ לבחור יעד אחר (כן, ברמה כזו).

לסיכום

בקיצור אי מהמם ביופיו! חופים מושלמים! בדיעבד הייתי ממליצה על מלון רק עם ארוחת בוקר, ורכב. אנחנו השכרנו רכב דרך המלון ליומיים ב-45 דולר ליום. המחייה באי לטעמי יחסית זולה. ממליצה בחום!

כתיבת תגובה

    Generic selectors
    Exact matches only
    Search in title
    Search in content
    Post Type Selectors
    דילוג לתוכן